Huntelaar is nou ook niet bepaald in vorm :X
true, maar Huntelaar word van een pure goaltjesdief omgeschoold naar een meevoetballende aanvaller door Ten Cate.
Zo zie ik dat tenminste
Komt overigens wel ten goede van het spel van zowel Ajax als wel het Nederlandse elftal.
Pfff. Dus hij moet minder gaan scoren? want dat doet hij iig wel.
Ik had tegen ENG. juist v. Nistelrooij laten spelen. Alle verdedigers daar zijn blij dat hij weg is. Reken maar dat ze 'bang' van hem zouden zijn. Nee spelen ze tegen een onbekend jochie die ook nog eens droogloopt...
En robben is niet echt beter geworden @ Chelsea imo....ik heb de oude robben lang niet meer gezien...
Voor de rest valt het allemaal weer vies tegen....
Yes, dat is wat ik ervan gelezen heb.
Er zit een Duitser bij mij in de klas en hij lacht telkens weer om van Basten omdat hij het onbegrijpelijk vind dat van Nistelrooij niet word opgeroepen.
En robben is niet echt beter geworden @ Chelsea imo....ik heb de oude robben lang niet meer gezien...
Vertel maar morgen, 'Cyprus altijd lastig'
Ben ik de enige die vind dat Robben echt k*t speelt bij het Nederlands elftal? Bij Chelsea gaat ie opzich wel prima, maar hij bakte er weer niets van gister. En eigenlijk al de hele tijd dat hij in het Nederlands elftal speelt. Ik snap niet wat mensen in Robben zien. K*T ventje
Net kaarten gehaald voor Ajax - Espanyol. Vak 418
Meer mensen die gaan?