This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.

Ik vond zijn uitleg dat Seedorf 3de is in de pikorde van aanvallende middenvelders 1 + 2 = Sneijder & van der Vaart en 3 = Seedorf. Je hebt 2 van zulke spelers nodig dus ik vind die redenatie niet eens zo slecht.

Zijler is die gehuurd door Twente of is die overgenomen door Twente?

Over van Nistelrooij en over mooi commentaar bij een wedstrijd:
http://www.youtube.com/watch?v=AQiicys9d7Q

WTF die commentator maakt dus gewoon live een loopje van zn stem en speelt dat gewoon x keer achter elkaar af, zo kan ik dat dus ook

Vooral bij die derde goal hoor je dat goed, zit een tikje in.

Ik denk dat Beckham inmiddels wil spelen. Aangezien hij ook niet meer geselecteerd word voor Eng 11tal.

Denk dat Davids te veel Ajax is/was. Maar dat dachten 'wij' ook van stam. Het gebeurd steeds vaker.

Nou, dat kan het best zijn. Ik lig ws te veel op de grond, en met het opstaan bijv gebeurd dat. Want handschoen bal is np. Handschoen - vloer, kunnen ze niet tegen. Vreemd want vroeger was ik meer de uitschuif benen etc. De split enz. Op de een of andere manier doe ik het nu 'veld' stylo....dus duiken etc.

Zat net Holland sport te kijken (Ge-wel-dig! programma)
Schijnt zo te zijn dat Jansma zolang heeft gewacht gisteravond, na de uitzending van Studio voetbal om het persbericht van Seedorf de deur uit te sturen.
Zodat talpa als eerste het bericht had..

Showduiker! :+

Luis Amado Tarodo.
`s Werelds beste futsal keeper (spa)

Ook zonder dus
Korte broek heb ik ooit geprobeerd...geen succes

Status
Not open for further replies.