This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Beter zo`n Derksen/Borst....overal tegen zijn etc..geen blad voor de mond...niet altijd leuk, wel leuk dat ze erbij zitten. Anders word het zo ja knikken etc etc...

Gast uit mn werkgroep heeft seizoenskaart bij RBC. Liep altijd beetje te pushen dat we een keer mee moesten, dus vanavond met 3 anderen mee geweest. Moet zeggen dat ik het een tof stadion vindt . En van die ouwe mannetjes naast je die alleen maar zitten te godveren en klagen :W

Uitvak van Fortuna vandaag

Wel een kutpartij en goed koud :X

"AC Milan-AS Roma 1-2
AC Milan leed tegen AS Roma de derde nederlaag op rij in de Serie A. Francesco Totti toonde zich een waardig aanvoerder bij de gasten door beide doelpunten voor zijn rekening te nemen: 1-2"

*echt slecht dat Ac milan zeg.....

ja, onbegrijpelijk als je het mij vraagt.
ze hebben weinig geleden in de spelersselectie door hun straffen en toch de laatste tijd gaat het echt slecht. ik denk dat ze de landstitel wel kunnen vergeten terwijl ik toch dacht dat hun puntenvermindering niet zo heel veel zou uitmaken voor een ploeg als AC Milan.

Een nederlaag tegen Roma is niet echt een drama oid hoor..

Gelukkig is dit niet hun eerste nederlaag dit jaar. Vorige week bergamo 2-0...en gelukkig moeten ze punten pakken omdat ze 16de staan. Of ze moeten de CL winnen....

bij AC Milan hebben ze aan het begin van het seizoen al gezegd dat alle pijlen op de Champions League gezet worden.

Ik denk dat die 8 punten ook iets psychisch met een ploeg doen.. Maar goed het loopt nog niet helemaal op rolletjes bij Milan dat is duidelijk. Toch denk ik dat ze nog niet uitgeschakeld zijn, AS Roma heeft de afgelopen jaren nooit bijzonder goed gepresteerd en Inter is het ene moment top en het andere moment niet.

Vallen dus nog genoeg punten te verdienen voor Seedorf en consorten.

Gelukkig is dit niet hun eerste nederlaag dit jaar. Vorige week bergamo 2-0...en gelukkig moeten ze punten pakken omdat ze 16de staan. Of ze moeten de CL winnen....

Klopt

Ik zeg ook niet dat ze het goed doen.., maar dat verliezen tegen roma geen schande is, wat ik uit jouw post begreep :*

Voor mij het deel vanaf 71 minuut

Beter zijn is niet meer belangrijk. Veel teams (zeker eur.) spelen niet om beter te zijn, sterker nog, laten de tegenstander optisch beter zijn (balbezit) om vervolgens keihard mentaal toe te slaan door te scoren uit een dood spelmoment oid. En dan verder spelen zoals altijd....terwijl de ander partij nog meer moet aanvallen oid, als gevolg dat de andere ws weer scoort door het risico en de ruimtes.... met alleen balbezit win je niet.

Veel topclubs geven tegenwoordig toch altijd het idee dat er wat te halen valt, om vervolgens te scoren etc..

(overigens hoop ik niet onbewust het bij mensen in te wrijven oid)

Last edited:
Status
Not open for further replies.