This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.

Duidelijk, ik ben wel een paar keer naar CL wedstrijden geweest, maar als er een gozer achter me kansloze dingen ging lopen schreeuwen was de lol er alweer gauw af. Daarom kijk ik liever thuis. (Of ik moet door iemand meegevraagd worden).

En de inzoom acties op het volk achter de doelen bijv....:X Heerlijk typisch....
Heerlijk stereotyp... (bij alles clubs btw)

Of de scheids die fluit met publiek op de achtergrond...

vettt, ik moet ze ook nog fixxen denks

PS: ik snap al die ophef niet over joden/kakkerlakken...lekker boeiend hoe ze elkaar noemen.
Daarom zijn het aardsrivalen, en een beetje vervelend over Feyenoord na zo'n nederlaag hoort gewoon.
Ik heb ze namelijk niet anders zien doen voor de winterstop vorig seizoen..

Tering 47E voor een kaartje, ik heb er 2 voor 33 :X

Nou weet ik niet waar je zit...

Maar Ajax word weer lachen worden mijn 3e/4e wedstrijd waar ik heen ga, vind het altijd erg lachen en indrukwekkend

Tering 47E voor een kaartje, ik heb er 2 voor 33 :X

Nou weet ik niet waar je zit...

Maar Ajax word weer lachen worden mijn 3e/4e wedstrijd waar ik heen ga, vind het altijd erg lachen en indrukwekkend

Prijzen:
Tribune Oost en West € 34,00
Vak M en U € 36,00
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT € 39,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S, SS € 47,00
Vak CC, DD, PP en RR € 57,00
Vak CD en PR € 65,00
Vak C, D, P en R € 73,00
Vak Ere Noord en Ere Zuid € 78,00
Family Corner (vak UU) voor volwassen € 34,00
Family Corner (vak UU) voor kinderen tot en met 12 jaar € 14,00
Jongerenrang (vak ZZ) voor jongeren tot en met 16 jaar € 22,00
Rolstoelgebruiker € 14,00
Rolstoelbegeleider € 22,00

Tis idd aardig aan de prijs mja

Maarja, daar krijg je ook een waanzinnig leuk voetbalspel voor terug
lekker aanvallend

idd, zat vorig jaar ook in het stadion toen met 1-0 van AC Milan werd gewonne, dat is echt te vet dan :W

Ik betaal normaal 27,50 dacht ik voor een normale competitie wedstrijd.

Dat slaat nergens op, in elke krant stond dat Ajax heel veel kansen verprutste etc. etc., maar wel 0-4 won. Idd er wordt niet over geklaagd omdat ze alsnog 4-0 winnen, ookal had het 10-0 kunnen zijn.

Maar uiteindelijk zal het wel komen doordat PSV nooit Ajax kan overstijgen..... En misschien kan dat ook nooit zolang de grootste supporters groep in NL maar blijft roepen dat ze de beste zijn....

Oh Tinne wat ben je weer op je pikkie getrapt zeg, echt zo jammer af en toe dit soort opmerkingen...

Feit is dat Feijenoord slecht speelt, was een verwachtte overwinning idd, maar daarom niet minder lekker :W

Heb zin in morgen, ADO altijd leuk

Dat PSV - Ajax gelul ben ik echt klaar mee.

Ajax en PSV doen het beide niet slecht. Alleen PSV trapt het even verder op Europees niveau.

Status
Not open for further replies.