Je ziet gelijk wie er voor Ajax is aan de hand van de discussies.. Net als dat ajakkes publiek :L
Duidelijk, alhoewel in dit geval AZ die plek natuurlijk prima in kan nemen. Als derde van NL. (wat ze ooit natuurlijk ook waren)
Je ziet gelijk wie er voor Ajax is aan de hand van de discussies.. Net als dat ajakkes publiek :L
Trouwens wat vinden we van alves?
He tinne, misschien een tip voor je, je lokt zelf je discussies bij mensen zoals r0bert uit. je bent net precies zoals r0bert namelijk, psv is heilig, en elke reactie over ajax vind je maar crap, je hebt een bord voor je kop dus je wilt het toch niet zien, maar ik irriteer me mateloos aan je geouwehoer over ajax dus ik post het lekker toch
om zelf btw ook maar ontopic te gaan, morgen word er weer een competitie ronde gevoetbald toch?
Hooligans zijn kansloos (zoals ik al vaker heb gezegd), Ajax is Ajax en zijn geen Joden, Feyenoord is Feyenoord en geen kakkerlakken etc. gewoon kansloos geblaat, heel irritant.
Feyenoord is Feyenoord en geen kakkerlakken etc. gewoon kansloos geblaat, heel irritant.
De echte fans kijken het thuis wel op de tv j/k.