This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
"Koeman wil zijn spelers 2 dagen niet zien, ze mogen alles thuis overdenken"

En gelijk heeft hij. Ik zeg dat Excelsior boven Feyenoord gaat staan.

Ff serieus, het was echt beschamend slecht. En vooral voorspelbaar rood voor v.Hooijdonk etc... Amateuristisch. Ben ook blij voor Feyenoord dat Ajax dik heeft gewonnen, nu moet er toch echt iemand weg etc. Respect voor E.Koeman als hij blijft.

PSV was ouderwets niet speciaal goed, maar wel ownen.

PSV lijkt weer op dezelfde weg als vorig jaar, spel niet fantastisch maar wel doen wat ze moeten doen: winnen.

Buffon (keeper/Juve) wil helmen voor Keepers.....

Kan er opzich wel inkomen. Als je tegenwoordig al die blessure's van keepers aan het hoofd ziet. Cech / Didulica / reservekeeper Chelsea (die Italiaan) en zo zijn er legio voorbeelden van de laatste tijd.

is er al wat meer bekend over didulica? Echt erg voor z'n man. Ben je net terug weer in het veld. Overkomt dit je weer:S Hoop voor AZ dat er niets ergs is met hem want die 2e keeper Sinouh:x Snap niet dat een team als AZ zo'n keeper kan halen

is er al wat meer bekend over didulica? Echt erg voor z'n man. Ben je net terug weer in het veld. Overkomt dit je weer:S Hoop voor AZ dat er niets ergs is met hem want die 2e keeper Sinouh:x Snap niet dat een team als AZ zo'n keeper kan halen

Joey is minstens 2 weken out.

Beide keepers van AZ zijn imo grabbelaars.

Door alle snufjes aan voetbalschoenen, ballen e.d wordt er natuurlijk wel steeds harder geschoten.

Gaan ze harder als puntertjes?
Denk dat het zowiezo veiliger kan ivm het werpen voor de voeten etc. En dat veel voetballers tegenwoordig stnd er vol voor gaan in een duel met een keeper, en in glijden etc..of je voet laten staan....

Dan :*

Het zal er niet van kunnen komen denk ik. Hoe moet een keeper een bal wegkoppen met zo'n gevaarte op zijn hoofd bijvoorbeeld?

Ach, lekker niet laten trainen, kunnen ze 1x trainen voordat FC Twente op bezoekt komt en een pak slaag uitdeeld, vervolgens mogen ze zondag naar Roda JC waar ze ook op hun broek krijgen, Ajax wint zn wedstrijden en staat dan na 10 duels al op 16 punten afstand van Feyenoord :W

r0bert; weet je dat jij nu de eerste & enige bent die in reply #4233 kansloos doet over de pot tegen Feyenoord.

Imo beetje jammer.

Vanwege dat kakkerlakken plaatje?
LB "wij" worden toch ook joden genoemd, het hoort er gewoon bij.

Ik vind het trouwens wel mooi dat er op elk feyenoordforum gepraat wordt over het ontslag van E. Koeman, ik zou lekker zelf opstappen als ik hem was na zondag.
Er valt gewoon niets te bereiken met dit team, als ze van Twente verliezen en ook van Roda staan ze gewoon 14e oid en moeten ze zelfs hopen op de play-off's aangezien ze ws. ook hard de beker uitgeknikkerd worden en ik ze niet de UEFA cup zie winnen

Hier worden 'jullie' geen joden genoemd, dus waarom zou jij beginnen?

[ontopic]
Ik heb respect voor E.Koeman, de makkelijke keuze zou opstappen zijn. Maar wie heeft daar wat aan? Imo heeft Koeman de kwaliteiten, en zit het probleem bij het de club en het aankoopbeleid waar Koeman het mee moet doen. Het blijft vreemd om te zien dat een club met het verkopen van een paar spelers nu ineens zo slecht kan zijn. Des te knapper dat PSV dat wel lukt. En gewoon elk jaar vol mee doet en geen overgangsjaren kent, want dat had R.Koeman natuurlijk wel kunnen zeggen en dan dek je jezelf lekker al in.

Maar zeiken is makkelijk (vooral voor Ajacieden), maar hoe moet Feyenoord nu verder? E.Koeman weg? V/d Herik weg? Aankopen? Wie zorgt er voor geld?

Ik vrees ook dat de club steeds minder aanzicht heeft voor mensen die dan niet al sinds hun geboorte bij Feyenoord willen spelen (want die gaan toch wel).

Status
Not open for further replies.