This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Feyenoord wel opzich alleen blackburn en misschien basel word een probleem..
Maar o o o o Sparta Praag, Espanyol :| Word aardig moeilijk voor ajax

Ben ik de enige of lijkt het er een beetje op alsof veel spelers van het NLelftal de beide spelers erbij willen hebben?

v/d Sar:
'Ze hadden hier natuurlijk moeten zijn', reageerde Edwin van der Sar op de afzeggingen van Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooy. Beiden wensen voorlopig niet uit te komen voor het Nederlands elftal.

en Zondag v.Bronckhorst op teevee.

Plakkie said:

Op de manier hoe Feyenoord de laatste tijd speelt moeten ze blij zijn als ze geen laatste worden in deze groep.

PS. Ben voor Feyenoord ja.

Plakkie said:
Maar o o o o Sparta Praag, Espanyol :| Word aardig moeilijk voor ajax

khoop dat je dat laatste sarcastisch bedoeld? Want Sparta Praag is nou niet echt je van het, en Espanyol kan ook verslagen worden.
Bovendien gaan de eerste 3 door he, dus kweet bijna wel zeker dat het Ajax, Espanyol en Sparta Praag worden

FC Kopenhagen....zo snel al vergeten?

Espanyol staat momenteel 15de
Austria 9de (v/d 10 )
Praag staat derde.

Waarbij de eerste nu juist teams zijn die alles op Uefa gaan zetten denks.
Wat Ajax dus niet doet.

Lennox said:
Ik wil gvd naar Belgie he. Eens kijken of ik aan 4 kaartjes kan komen, dat is zo met de auto aan te rijden.

In het uitvak zeker niet europese wedstrijden uit in belgie dan vliegen de kaarten erdoor

Firefoxmhr said:
In het uitvak zeker niet europese wedstrijden uit in belgie dan vliegen de kaarten erdoor

Ik lees het al ja. Vrij kut, thuisvak is de sfeer toch heel anders. Heel misschien praag (dat zal toch niet vol geraken) , maar dat moet ik even overleggen met de boyz.

Firefoxmhr said:
Praag zal plek zat zijn Ook niet al te duur daar bier is goedkoop

Het gaat mij er meer om dat ik het met mn studie kan combineren (nu do + vrijdag vrij, dus dat is met uefa cup lekker ) en dat het een beetje te betalen is. Praag is met de auto ook nog goed te doen en een goedkoop hotelletje is zo geregeld voor een nachtje.

Lijkt me een keer suppertof om een uitpot mee te maken. Alleen zal Praag (denk ik) voor de meesten weer net iets te duur zijn uit mn vriendengroep.

Tinne said:
FC Kopenhagen....zo snel al vergeten?

Espanyol staat momenteel 15de
Austria 9de (v/d 10 )
Praag staat derde.

Waarbij de eerste nu juist teams zijn die alles op Uefa gaan zetten denks.
Wat Ajax dus niet doet.

Als Vermaelen 1 schoenmaat kleiner gehad zou hebben speelden we nu CL, lekkere opmerking weer.
Verder moet Ajax gewoon door natuurlijk in deze poule.

r0bert said:
Als Vermaelen 1 schoenmaat kleiner gehad zou hebben speelden we nu CL, lekkere opmerking weer.
Verder moet Ajax gewoon door natuurlijk in deze poule.

Als,als,als,als, je zou beter moeten weten.
Ik hoop dat Ajax ook doorgaat hoor. Alleen weet je het tegenwoordig maar nooit...

Ze hebben iig niet verdiend verloren, de bal wou er gewoon niet in.
Ik zou niet trots zijn op die zege als ik voor Kopenhagen was mja.

Verder hoop ik dat 010 er keihard uitvliegt, ajax pakt door de winst van de UEFA-cup toch genoeg punten :* 8)

r0bert said:
Ze hebben iig niet verdiend verloren, de bal wou er gewoon niet in.
Ik zou niet trots zijn op die zege als ik voor Kopenhagen was mja.

Je kan niet tegen je verlies, dat is al duidelijk.

r0bert said:
Verder hoop ik dat 010 er keihard uitvliegt, ajax pakt door de winst van de UEFA-cup toch genoeg punten :* 8)

Probeer ik nog vriendelijk te doen, door jullie het wel te gunnen...

"Benjamin De Ceulaer is op zoek naar een nieuwe club. Bij Feyenoord mag de Belgische aanvaller in januari 2007 vertrekken, ondanks zijn tot medio 2008 lopende contract"

was toch wel een leuke speler toch?

Status
Not open for further replies.