This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic

Status
Not open for further replies.
Gregor van dijk in een interview zeggen we geven die sneijder een doodschop. En dan ook nog doen in een wedstrijd ook. Een oplossing voor dat soort gasten schorsen voor een half jaar. Wel beladen wedstrijd 2-0 voor dan geen strafschop krijgen. utrecht wel strafschop die niet terecht is. En dan even 2 - 2. Gelukkig viel perez weer goed in. Trouwens wel een apparte opstelling 4-4-2.

Stoeltjes dit keer wel laten zitten ?

Even een vraagje aan jou. Ga jij ook Europese uitwedstrijden dit jaar bezoeken? En valt er dan een beetje mee te sjoemelen als iemand niet wilt en een ander zonder uitkaart wel bijvoorbeeld?

Lennox said:
Stoeltjes dit keer wel laten zitten ?

Even een vraagje aan jou. Ga jij ook Europese uitwedstrijden dit jaar bezoeken? En valt er dan een beetje mee te sjoemelen als iemand niet wilt en een ander zonder uitkaart wel bijvoorbeeld?

Europese uitwedstrijd ben ik nog nooit geweest is dit jaar wel de bedoeling als er een mooie betaalbare wedstrijd is
Tegen clubs al inter bv heb je zelfs geen uitkaart nodig dacht ik :X
Stoeltjes zijn dit jaar heel gebleven we kregen voor de wedstijd in de bus al de oproep om ze heel te laten omdat we anders ook nooit meer daar welkom waren
Sfeertje in het uitvak was lekker maar heb me voornamelijk vermaakt om dat domme volk naast het uitvak 10x hamassen in het kwartier ofzo ...
Vlam sloeg pas echt in de pan nadat utrechters "laat maar liggen hij is dood" begonnen te zingen toen sneijder op de grond lag waarop wat ajax supporters iets over dito zongen.

Ik las het: "DiTo DIE is dood" zongen Ajacieden, maar wat die Utrecht supporters al allemaal niet geflikt hebben....

Ik wil dit jaar ook uitwedstrijd mee pakken in Uefa cup. Ik hoop vurig op Palermo of PSG ofzo....

Even kijken woensdag.

Lennox said:
Ik las het: "DiTo DIE is dood" zongen Ajacieden, maar wat die Utrecht supporters al allemaal niet geflikt hebben....

Ik wil dit jaar ook uitwedstrijd mee pakken in Uefa cup. Ik hoop vurig op Palermo of PSG ofzo....

Even kijken woensdag.

Tottenham uit ofzo :W joden club he

Lorenzo said:
Mark van Bommel, wat een koning!

Ze moeten allebei hun smoel houden nu, alleen maar ouwehoeren op van Basten...worden ze geselecteerd en gaan ze bedanken.

Smoel dus voor v. Bommen en v. Nistelrooy

PS: Kut scheids bij Utreg - Ajax, als hij die pingel niet had gegeven had het nooit meer zo spannend geworden.

Lorenzo said:
Mark van Bommel, wat een koning!

Duidelijk.

Imo is er nooit duidelijk geweest wanneer het nu wel of niet goed was voor v.Basten. Dan waren het de voetbalkwaliteiten, dan de invulling van een rol oid, dan de instelling ofzo....

Van Nistelrooij/Van Bommel hulde!

Jij had zeker op je knietjes teruggekomen bij het NL elftal. Ik had dus ook ff bedankt.

Dit was dus de kans geweest om te bewijzen dat de bondscoach het fout had en jij in het NL elftal thuis hoort...

Hij krijgt toch totaal geen vertrouwen, sneijder vond ik nog slechter dan van Bommel op het WK

Sneijder kreeg van Cruyf en van Basten allemaal veren in ze reet, ik snap het niet. Heel het nederlands eftal speelt klote en dan krijgen Van Nistelrooy en Van Bommel de schuld.
Nee zonder hen speelde we een partij goed hé!

Dus maakt het niet uit.....

V. Basten was niet duidelijk erover, V.Nistelrooij & V. Bommel nu tenminste wel. Klaar.

Ik weet iig wel dat we iig geen man met uitstraling meer hebben. En dat we straks genoeg wedstrijden krijgen waarin we iemand nodig hebben die dan wel even over het randje gaat.... wie gaat nu de kar trekken?

Sneijder? Maduro? Schaars? Landzaat?

Heel het NLelftal speelt kut. (uitzonderingen daargelaten, soms v. Persie meestal v/d Sar...en wat zegt dat laatste......) En blijkbaar mag iedereen kut spelen en hadden v.Bommel & v.Nistelrooij er altijd bovenuit moeten steken...
Mss ligt het niet aan de spelers.....

Omdat Sneijder beter in een 4-3-3 systeem functioneert dan Van Bommel, en Cruyff en Van Basten geloven heilig in dat systeem.

Het schijnt dat we de spelers er niet voor hebben...
en dat het vaak genoeg in de wedstrijd veranderd.

(gisteren @ studio voetbal)

Én als Sneijder er dan beter in past en dat blijkbaar zo duidelijk en heilig is, vergeet v.Bommel dan.
Nu hebben ze lopen sollen met die gast.

Lijstje:

Seedorf
+ V.Bommel

Status
Not open for further replies.