This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Uhu, helemaal uit de hand gelopen daar.

Heb ook al de nodige filmpjes op internet gezien van het centrum daar. Heeft niks meer met voetballen te maken. Erg jammer vind ik zelf.

Dan vraag je er wel om inderdaad :X

Lennox ook al is het een kut avatar, ik vind het stijlvol dat je je aan belofte houdt :W

Uhu, helemaal uit de hand gelopen daar.

Heb ook al de nodige filmpjes op internet gezien van het centrum daar. Heeft niks meer met voetballen te maken. Erg jammer vind ik zelf.

Ja echt te fokking triest. Waarom kan het hier niet gewoon zoals in Duitsland?
Ongelofelijk dat zulke kk kansloze mongolen het leuk vinden om elkaar de hersens in te slaan en ook zoveel vernielingen aan te richten.

Ik heb gelezen dat er zelfs kinderen zijn bedreigd :?

Als ze elkaar willen afmaken: PRIMA, maar doe het dan op een lekker afgelegen weiland. Hoeft de ambulance na afloop ook niet te komen.

Gvd wat kan ik kwaad worden om zulke figuren :|

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=Lpn72i3NlAU"]YouTube - Go Ahead Eagels - Ajax 0-1 Davids injury for 3 months[/ame]
Zo hard was die tackle niet...

Ja, de wedstrijd tegen Chelsea was een laag tempo.. vandaag tegen Emmen dus weer
Nipt gewonnen door Mols

Drenthe voor 13mil naar Real schijnt, Castelen voor 3 naar HSV.

Ach Ajax verliest met 2-1 van Falkirk en PSV speelt gelijk tegen vvv en verliest van MSV Duisburg met 2-1 ...
Oefenpotjes zeggen niks

PSV heeft de laatste jaren steeds een 'slechte' voorbereiding....
Het toernooi in Rusland zal ook wel niets worden met die tegenstanders.

ja op voetbalprimeur staat 90 milj maar dat bericht komt van een braziliaanse krant dus dat is hoogstwaarschijnlijk een fabeltje

http://www.liveleak.com/view?i=233_1185729096

Hij voetbalt weer..

Blatter: 'Bij blessure vijf minuten van het veld'

29/7/2007 22:02

Joseph Blatter wil het spelbederf gaan aanpakken. De FIFA-voorzitter lanceerde een nieuw plan in Djakarta, waar hij zijn opwachting maakte bij de finale van het toernooi om de Azië Cup. Blatter is het een doorn in het oog dat spelers blessures voorwenden, op het veld verzorgd worden, en als zij eenmaal van het veld zijn, direct het veld weer op willen. Hij wil een tijdstraf instellen om het acteergeweld van de voetballers in te perken. Bij elke blessurebehandeling moet een speler verplicht vijf minuten toekijken, stelde de Zwitser voor.
'Een uitsluting voor vijf minuten kan een goede oplossing zijn', opperde Blatter. Volgend voorjaar gaat de spelregelcommissie van de FIFA zich met dit vraagstuk bezighouden, voorspelde Blatter. 'Er moet iets aan gedaan worden.'

Opzich wel een aardige regel, 3min lijkt me zat..

Eindelijk eens een goed idee van Blatter.

3 minuten is idd zat. Als het echt erg is, laten ze zich wel gelijk wisselen.

Status
Not open for further replies.