This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Wat komt ie in godsnaam doen in NL dan? Ik bedoel, issie groot geworden bij Ajax ofzo? Vindt ie het hier lekker weer?

In principe wilde hij stoppen. Clubicoon van Athletic de Bilbao / International van Spanje tot 2000. Speelde hele lange tijd in het Baskenland (Athletic koopt alleen spelers die de Baskische achtergrond hebben)

Sunderland wilde hem ook hebben, maar het idee dat hij CL kan spelen heeft hem doen besluiten naar Ajax te gaan. Als stand-in voor Huntelaar / targetman.

ik dacht eerst toen ik het hoorde

Who the fuck is dat

maar toen keek ik op wikipiadia naar zijn statstieken en die liegen er niet om dus ik vind het prima dat hij komt

Nou dan moet ik voortaan maar goed opletten op de tribune zijn voorzetten willen nog wel eens niet helemaal aankomen :#

Hahahaha

Sneijder blijft trouwens :W

Mn broertje is trouwens net terug uit Bulgarije. Die had nog een vriendschap gesloten met Brondby supporters . Gasten die vol getatoeerd zaten met Brondby logo's enzo .

Ze vonden dat wij toen in voorronde CL nogal stil waren, maar die gasten maakten ook een kabaal.

CL voorronde is om de een of andere reden altijd wel stil :X
Competitie wedstrijden vaak ook hoor maar daar doe ik zelf ook aan mee die zondagmorgen/middag is altijd zo zwaar :#

Vliegangst wordt Van Hanegem te veel
zaterdag, 21 juli

Willem van Hanegem is zaterdagmorgen op Schiphol vlak voor vertrek van FC Utrecht naar Stockholm uit het vliegtuig gestapt. De Domstedelingen komen morgen in het kader van de Intertoto Cup uit tegen Hammarby.

De oefenmeester kampt met vliegangst en besloot op het laatste moment, in het bijzijn van de gehele selectie, de medische en technische staf en een aantal journalisten, niet het luchtruim naar Zweden te kiezen. “Hij stapte op mij af en zei: ‘Ik vlieg toch maar niet’”, aldus technisch directeur Piet Buter tegenover het Algemeen Dagblad.

Samen met Buter is Van Hanegem inmiddels met de auto onderweg naar de Zweedse hoofdstad, een rit een trip van bijna drieduizend kilometer heen en terug. Mocht Utrecht zich weten te plaatsen voor de UEFA Cup, dan is de kans groot dat Van Hanegem, afhankelijk van de tegenstander, opnieuw de auto zal pakken.

Sneijder blijft trouwens :W

Heel chill :W

Ten Cate heeft ook gezegd dat Ajax met Sneijder een titelkandidaat is en zonder Sneijder in mindere mate.

Bakircioglu & Rommedahl ipv de Mul & Perez
Suarez ipv Babel

Urzaiz derbij, jammer dat ze het niet aandurven met Kluivert.

Ik zeg: prima prima.

AZ heeft op zn flikker gekregen tegen bayern leverkussen 4-0 hahahah.
Het begin van hun ondergang 07- 08 8)

AMSTERDAM - Ajacied Edgar Davids heeft in het gestaakte oefenduel met Go Ahead Eagles zijn linker scheenbeen gebroken. Dat meldde Ajax zaterdagavond.

De 34-jarige middenvelder, die zijn scheenbeen brak in een duel, zal zeker drie maanden uit de roulatie zijn. De oefenwedstrijd tegen Go Ahead werd gestaakt na supportersrellen op de tribune.

Ook Jan Vertonghen en Nicolae Mitea raakten tijdens de oefencampagne geblesseerd.

Bron: nu.nl

Status
Not open for further replies.