De Mul is geen echte Ajacied. Die liep al te zeiken als hij twee wedstrijden niet speelde. Kop dicht en trainen denk ik dan.
Kone is een spits, de Mul niet.
De Mul is geen echte Ajacied. Die liep al te zeiken als hij twee wedstrijden niet speelde. Kop dicht en trainen denk ik dan.
Nee, klopt. Dat zijn prima cijfers.
Alleen hadden er dat nog veel meer kunnen zijn.
Loze termen.
Volgens mij is het er één en dus enkelvoud :Z
Een smilie is geen punt.
Auw.
(en wie ben jij?)
Volgen we allemaal het EK <21 ? (vanavond NL - Por)
Ik niet speciaal.
Dat is sjoerdmetgeleletters. Moet je nu ineens iemand speciaals zijn of heel vaak in dit topic posten als je op jou wilt reageren? Zeik toch niet zo man en post nuttige shit.
En ja ik volg het EK, vond Portugal heeeeel matig spelen (ja Nani ook) tegen Belgie dus ik verwacht een ruime overwinning als Portugal niet beter speelt als toen.
Dat is sjoerdmetgeleletters. Moet je nu ineens iemand speciaals zijn of heel vaak in dit topic posten als je op jou wilt reageren? Zeik toch niet zo man en post nuttige shit.
En ja ik volg het EK, vond Portugal heeeeel matig spelen (ja Nani ook) tegen Belgie dus ik verwacht een ruime overwinning als Portugal niet beter speelt als toen.
Heb je het eind van die wedstrijd niet gezien ofzo.. ?
En ik vond Medunjanin tegenvallen, gelukkig speelt hij nu niet.
Ik reageer ook alleen maar op iemand zijn andere commentaar op mijn tekst.
En ja, het hele toernooi is tot nu toe matig. Ze spelen misschien al te volwassen...dus "ok 1-0 is genoeg" ofzo. Ik kon me herinneren dat deze gasten juist altijd heel open voetballen. Misschien komt dat nog.
En Nederland? ik vond Jenner weer tegenvallen.