This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Omdat ze ook een tegenstander hebben?
Nee serieus, het is ook vaak genoeg ook de tweede wedstrijd niet goed genoeg geweest (weder bremen bijv.) Enerzijds leek het erop date druk niet aan konden (kopenhagen,RKC, WillemII) Nu was er een nog grotere druk en winnen ze wel. Is Az gewoon gebroken/op? speelt Ajax thuis beter in dit geval?

Ajax is/was niet constant genoeg denks. Je vraag is een voorbeeld daarvan.

AZ is ook een paar beslissende spelers kwijt he, De Silva en Schaars bijv. Voor de rest vind ik trouwens neit dat ze beide CL waardig zijn, denk niet dat ajax ver komt en ook neit dat AZ ver zou komen. Laat ze lekker UC spelen imo.

AZ is ook een paar beslissende spelers kwijt he, De Silva en Schaars bijv. Voor de rest vind ik trouwens neit dat ze beide CL waardig zijn, denk niet dat ajax ver komt en ook neit dat AZ ver zou komen. Laat ze lekker UC spelen imo.

Ajax miste ook beslissende spelers

Lol wat een onzin. Waarom zou ajax niet ver komen in de champions leaque?

Slaat nergens op.

27/5/2007 - Ajax met geplaatste status naar derde voorronde CL, mogelijke tegenstanders
(Gepost door RvN)

Door middel van het winnen van de Nederlandse Playoffs heeft Ajax net als vorig seizoen de derde voorronde van de Champions League weten te bereiken. Daarin is Ajax voorlopig als vijfde geplaatst, achter Liverpool, Arsenal, een Spaanse club en Benfica. Ajax is daardoor zeker van een loting tegen een van de ongeplaatste clubs in de derde voorronde.
Ajax Netwerk
Mogelijke tegenstanders van Ajax van ongeplaatste clubs in de voorronde: Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Enkele van deze ploegen moeten zich vanuit de tweede voorronde nog wel weten te plaatsen voor de derde voorronde van de Champions League.

Als je Da Silva al een beslissende speler noemt dan denk ik dat je niet een uefa cup mag gaan spelen.

Ajax miste ook Stam, Sneijder, Grygera etc. dus om daar nou over te gaan beginnen vind ik echt gewoon jammer.

Overigens was het een te vette pot (ja kzat in het stadion), het hele stadion als een van achter het team, echt te mooi.
Was overigens geen veldslag, maar af en toe wat incidentjes (natrappen Donk bijvoorbeeld waardoor stekelenburg geel kreeg)

Wel zwaar verdiend gewonnen

Eindelijk iemand die t ook met AZ te doen heeft Ze hebben echt wel goed gespeeld met alles, uefa cup, competitie, knvb beker en play-offs. Ze met alles kans op de 1e plaats ( behalve UC )

Eindelijk iemand die t ook met AZ te doen heeft Ze hebben echt wel goed gespeeld met alles, uefa cup, competitie, knvb beker en play-offs. Ze met alles kans op de 1e plaats ( behalve UC )

Ik absoluut niet
1 seizoen leuk voetbal laten zien en dan gelijk verwachten dat je een topclub bent..

Verder vind ik het ook triest om de wedstrijd te gaan boycotten, in de competitie zaten er misschien 100 man, en nu had ineens het "halve stadion" vol kunnen zitten met AZ'ers.

Niet de woorden in m'n mond leggen he, heb namelijk niet gezegd dat AZ een topclub is, vind ik trouwens ook niet. Ik vind ze niet eens CL waardig :+

En tjah, daar ga ik niet over. Ik vind het wel begrijpelijk dat ze dat deden.

Ik vind het trouwens ook wel tof dat VVV ook met 3-0 heeft gewonnen

De 100 redden ze niet eens bij 'pakken em beet' Roda uit
Boycot was triest ja maar wat wil je als je cluppie's voorzitter zon giganstische calimero is .

Imo. zijn maar een paar topclubs in Europa o.a. Milan, Real, ManU, Barcelona, Ajax, etc. Ik vind PSV nieteens in dit rijtje passen. Dus als AZ een topclub wil worden hebben ze nog een lange weg te gaan.

Maar ik heb niet het idee dat AZ zich een topclub voelt...

Status
Not open for further replies.