Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
KUT ! Dat er geen ME pelothon bij was :(

Zeker jammer.. en dat terwijl het te verwachten is bij een wedstrijd als deze. Van mij mogen al die (piep)marokkanen die dit soort dingen flikken het land uit. Zou de samenleving een stuk beter op worden imo.

Ontopic: Het maakt toch niet uit dat het bestuur van AZ er zondag niet is?? Winnen doen we toch wel. De 0 houden is genoeg, een doelpuntje maakt het alleen maar beter. En het voordeel is dat sneijder, de enige man in topvorm er niet bij is.

hoezo. alsof 10 man in pak een verschil maakt op het veld

Je hebt gelijk. Maar dat soort gedoe is vragen om problemen. Niemand gaat er beter of minder door spelen...maar gevoelsmatig roep je het over jezelf af. Supp. boycotten het ook btw.

nouja en hoe, eerste goal was gewoon lompweg die bal tegen je aan ketsen, leek weinig opzet e.d.
2e goal was daarentegen wel mooi, wedstrijd zelf vond ik weinig.

Je hebt gelijk. Maar dat soort gedoe is vragen om problemen. Niemand gaat er beter of minder door spelen...maar gevoelsmatig roep je het over jezelf af. Supp. boycotten het ook btw.

Klopt. Schijnt geen 1 AZ supporter te komen omdat ze niet met de auto mogen komen. En het openbaar vervoer te duur zou zijn :L

Bij Utrecht hebben ze de foto's van die kk mongolen online gezet :W
verdachte_4,5.jpg

4 van de 6 verdachten hebben zich al gemeld. Heel goed dat ze het zo aanpakken, nagel die kansen maar aan de publieke schandpaal.

Champions League finale was een flinke domper, maar goed bijna elke finale gaat zo. Er zijn uitzonderingen zoals 2 jaar geleden of als er een Nederlandse ploeg in de finale staat maar meestal is het toch vrij saai.

Klopt. Schijnt geen 1 AZ supporter te komen omdat ze niet met de auto mogen komen. En het openbaar vervoer te duur zou zijn :L
Beter lezen vrind, met de combi regeling krijgen zij naar hun mening te weinig kaarten aangeboden (800 ipv de gewenste 2000). Daarom boycotten zij de wedstrijd.

"AMSTERDAM - Boudewijn Zenden mag weg bij Champions League-finalist Liverpool. Het contract van de 30-jarige linkerflankspeler loopt komende zomer af. Trainer Rafael Benitez liet donderdag Liverpool weten dat 'Bolo' met andere teams mag praten"

Beter lezen vrind, met de combi regeling krijgen zij naar hun mening te weinig kaarten aangeboden (800 ipv de gewenste 2000). Daarom boycotten zij de wedstrijd.

2000 nog wel ... naar mijn weten heeft het uitvak 1600 plaatsen ;)
AZ moet niet zo zeuren want bij een gewone uitwedstrijd hebben ze nog geen 1 bus vol .
Nu ze denken dat er wat te winnen valt komen ze wel weer mee :rolleyes:

FC Utrecht was ook niet naar Ajax gegaan toch..

Toch altijd maar saai daar; sommige wedstrijden tegen andere clubs daarintegen niet.

Geen Co..
Als het maar geen Foeke Booy wordt, dat vind ik toch zo´n knuppel..

Nu maar hopen dat ze Sollied binnen kunnen halen..

Zo vandaag bevestiging van me seizoenskaart voor PSV, alleen niet op Oost helaas.... waren paar duizend nieuwe aanvragen en maar paar honderd annuleringen :X kost me dus bijna 90 eurie extra maargoed, heb der 1 :W

Status
Not open for further replies.
Back