Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 26 May 2007 #241 Lennox said: Die degradeerden toch dit jaar :+ (Feyenoord A jeugd) Click to expand... Nee dat was het belofteteam
Lennox said: Die degradeerden toch dit jaar :+ (Feyenoord A jeugd) Click to expand... Nee dat was het belofteteam
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 27 May 2007 #245 Reply van r0bert....Ajax zal we voor staan. En zie hier..
Robert Superrrjoden! 27 May 2007 #246 Oh god, psv heeft met 7-1 van een amateur club gewonnen en zie hier, Tinne :*
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 27 May 2007 #249 r0bert said: :* Click to expand... Hap niet zo onnodig, joh. Gloryhunter
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 27 May 2007 #250 Az nu met 4 aanvallers, het is nu onvriendelijk & chaotisch. Koevermans met een gat in z`n kop.
Robert Superrrjoden! 27 May 2007 #251 Ik zit helaas via internet de wedstrijd te volgen, gaat het een veldslag worden??
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 27 May 2007 #254 r0bert said: Ik zit helaas via internet de wedstrijd te volgen, gaat het een veldslag worden?? Click to expand... Radio 1. Nee, geen schoppartij volgens mij. VVV 3-0 Dirkjan Derksen :W Bizar. Gabri 3-0 Ajax voorronde CL.
r0bert said: Ik zit helaas via internet de wedstrijd te volgen, gaat het een veldslag worden?? Click to expand... Radio 1. Nee, geen schoppartij volgens mij. VVV 3-0 Dirkjan Derksen :W Bizar. Gabri 3-0 Ajax voorronde CL.
Dennis ToetToet 27 May 2007 #257 Ajax is afgelopen 3-0 v. gaal :love: helemaal niets gewonnen dit seizoen
Michael Vodka of Jager 27 May 2007 #259 maar nu de vraag waarom wint ajax ook niet gewoon steeds de eerste wedstrijd ipv het toch steeds zo spannend te maken??!!?
maar nu de vraag waarom wint ajax ook niet gewoon steeds de eerste wedstrijd ipv het toch steeds zo spannend te maken??!!?
Fox_gek Pilsje erbij? 27 May 2007 #260 Omdat ze dat niet kunnen :+ Tis wel zuur trouwens :S Naja, volgend seizoen dan maar.