Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
Ik denk dat Juventus een hele mooie club is.
Ik weet niet of Perez het vertrouwen van Ten Cate heeft.
Ik vrees dat de door jou genoemde voorhoede wel de verdedigers gaat bezig houden, maar idd niet scoren. Ze zullen met die 3 talenten dus ws een spits zoeken die al naam heeft gemaakt (kuch Kluivert :p ) Noem eens een naam....

Tomasson?
Alves zou er natuurlijk mooi in passen...

De mul gaat/wil weg dus die voorhoede kan zowiezo niet.
Tomasson is een prutser als die komt wordt ik echt gek.
Perez en Ten Cate zijn niet echt vrienden heb ik gehoord, hij mag dus ook weg (feijenoord en psv hebben interesse)
Kluivert komt zowiezo niet (weet niet of je serieus was ofniet), dit heeft Ten Cate al gezegd.
Alves is idd te duur.

Ik hoop dat Wilhemsson (Nantes, nu verhuurd aan AS Roma maar die hoeven hem niet meer) komt, Bakircoglu rechtsmidden, Babel linksbuiten en die Wilhemsson rechtsbuiten. Mido is ongelukkig in Londen (4de spits, heel vaak op tribune) dus misschien krijgt die nog een kans bij Ajax.

BTW Landzaat misschien terug naar Ajax? Hij mag weg bij Wigan en speelt ook ongeveer op Sneijders positie

Van der Sar moet plaats maken
Door Luuk (Arockalypse) op maandag 21 mei 2007 13:19
Bron: FC Update

Edwin van der Sar zal volgend seizoen waarschijnlijk genoegen moeten nemen met een plaats op de reservebank. Ben Foster, nu nog verhuurd aan Watford, heeft indruk gemaakt op Sir Alex Ferguson.

De doelman van Manchester United speelde de afgelopen weken niet foutloos, zo vinden zijn teamgenoten. De goal van Chelsea-aanvaller Didier Drogba in de FA Cup is een van de vele voorbeelden, en van der Sar gaat volgens zijn teamgenoten niet vrijuit.

De beoogde opvolger van Edwin van der Sar in het doel van Manchester United is de aan Watford verhuude Ben Foster. De jonge doelverdediger maakt een uitstekend seizoen door bij Watford. Hij werd mede daardoor uitgenodigd voor het nationaal elftal van Engeland.

De United-spelers die Foster bij het nationale team meegemaakt hebben zijn laaiend enthousiast over de jonge, talentvolle keeper.

Terug naar het oude nest :W?

De mul gaat/wil weg dus die voorhoede kan zowiezo niet.
Tomasson is een prutser als die komt wordt ik echt gek.
Perez en Ten Cate zijn niet echt vrienden heb ik gehoord, hij mag dus ook weg (feijenoord en psv hebben interesse)
Kluivert komt zowiezo niet (weet niet of je serieus was ofniet), dit heeft Ten Cate al gezegd.
Alves is idd te duur.

Ik hoop dat Wilhemsson (Nantes, nu verhuurd aan AS Roma maar die hoeven hem niet meer) komt, Bakircoglu rechtsmidden, Babel linksbuiten en die Wilhemsson rechtsbuiten. Mido is ongelukkig in Londen (4de spits, heel vaak op tribune) dus misschien krijgt die nog een kans bij Ajax.

BTW Landzaat misschien terug naar Ajax? Hij mag weg bij Wigan en speelt ook ongeveer op Sneijders positie

Van der Sar moet plaats maken
Door Luuk (Arockalypse) op maandag 21 mei 2007 13:19
Bron: FC Update

Edwin van der Sar zal volgend seizoen waarschijnlijk genoegen moeten nemen met een plaats op de reservebank. Ben Foster, nu nog verhuurd aan Watford, heeft indruk gemaakt op Sir Alex Ferguson.

De doelman van Manchester United speelde de afgelopen weken niet foutloos, zo vinden zijn teamgenoten. De goal van Chelsea-aanvaller Didier Drogba in de FA Cup is een van de vele voorbeelden, en van der Sar gaat volgens zijn teamgenoten niet vrijuit.

De beoogde opvolger van Edwin van der Sar in het doel van Manchester United is de aan Watford verhuude Ben Foster. De jonge doelverdediger maakt een uitstekend seizoen door bij Watford. Hij werd mede daardoor uitgenodigd voor het nationaal elftal van Engeland.

De United-spelers die Foster bij het nationale team meegemaakt hebben zijn laaiend enthousiast over de jonge, talentvolle keeper.

Terug naar het oude nest :W?

De Mul wil zijn contract niet verlengen, dat is wat anders.. Hangt er van af of er gegadigden voor hem zijn anders blijft die nog een jaartje bij Ajax.

Landzaat is ook niet echt te vergelijken met Sneijder, beter Perez in dat geval. Mido is ook niet echt een goalgetter dacht ik?

En over dat stukje over van der Sar; Engelse boulevardkranten..
Het is pas zeker als het op www.manutd.com staat ;)

En whatabout Stekelenburg :P

Stekelenburg/Vermeer. Jonge keepers genoeg, dan moet je geen ouwe rot terughalen.

Perez moet gewoon blijven en de zekerheid krijgen dat hij op de plek van Sneijder komt te spelen. Sowieso niet aan een concurrent verkopen natuurlijk.

Babel moet bij het eerste de beste goede bod worden verkocht. Die gozer heeft een rendement van 0,00003%. Altijd die zelfde beenzwaai vanuit zn heup als hij op doel schiet. Voorspelbaar tot en met.

De Mul mag ook opzouten. Als je het bij Sevillia beter denkt te doen, dan mag je het daar gaan proberen. Bij Ajax kan hij niet eens overtuigen, maar meneer denkt al aan de Spaanse topclubs hoor.

Verthongen moeten ze een plaats voor gaan inruimen, ook een PRIMA speler zeg ik je :W

Waar is bergkamp zijn prachtgoal :(

Idd leuke filmpies altijd omte zien:W

Die van Hitzelsperger ofzo (Stuttgart) van dit weekend was ook GOEIE fraai.

Was zeker een mooie goal, wel slecht van de tegenstander dat ze niet bij hem gingen staan want hij had het al een keer in deze wedstrijd geprobeerd.

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=-iDhKAwexEE[/YOUTUBE]

Stekelenburg/Vermeer. Jonge keepers genoeg, dan moet je geen ouwe rot terughalen.

Ik twijfel aan Stekelenburg, hij heeft wel punten gepakt de laatste tijd. Maar dat is ook voor het eerst. Ik denk dat hij het net niet is. Vermeer kanop z`n Ajax meevoetballen, maar de rest komt het mij erg onzeker over

Perez moet gewoon blijven en de zekerheid krijgen dat hij op de plek van Sneijder komt te spelen. Sowieso niet aan een concurrent verkopen natuurlijk.

ik lees dat hij het vertrouwen niet heeft van HTC, en dat Fey. & PSV in de markt zijn......het zou zo maar kunnen..of niet

Babel moet bij het eerste de beste goede bod worden verkocht. Die gozer heeft een rendement van 0,00003%. Altijd die zelfde beenzwaai vanuit zn heup als hij op doel schiet. Voorspelbaar tot en met.

dat ik het een Ajax supp. zie neerzetten zeg. Ben het 100% met je eens. Strik erom en weg!

:)

Dat vond ik vorig of dat jaar ervoor van Heitinga ook, 7 miljoen toen van Sevilla
Waar Escude het trouwens ook goed doet:X (sevilla koopt echt goed in)
Kijk Kanoute, die moest weg bij Tottenham etc..

Het heeft er alle schijn van dat SC Heerenveen binnenkort weer een spits uit Scandinavië gaat aantrekken. Volgens de Leeuwarder Couant lijken de Friezen Ariclenes da Silva Ferreira definitief over de streep te gaan trekken. De Braziliaanse aanvaller van het Zweedse Kalmar FF staat al geruime tijd in de belangstelling van de nummer vijf uit de eredivisie.

Voorzitter Koos Forsema bekeek maandag opnieuw de verrichtingen van de 21-jarige aanvaller in de wedstrijd tegen GAIS. “Wij doen over transfers geen mededelingen”, hulde de preses zich in nevelen.

De speler liet eerder al optekenen dat Heerenveen contact met Kalmar had opgenomen omtrent zijn diensten. De club vraagt naar verluidt een transferbedrag van ongeveer drie miljoen euro.

Ari, zoals hij kortweg wordt genoemd, werd in zijn eerste jaar bij Kalmar gelijk topscorer van de nationale competitie. In het huidige voetbaljaar staan er nog geen treffers achter zijn naam genoteerd.

Verder wordt de offensieve voetballer volgens zijn zaakwaarnemer (Oliver Cabrera) betiteld als iemand met meer potentie dan topscorer Afonso Alves. Eerder kreeg Ariclenes al een uitnodiging van Brazilië-bondscoach Dunga om met de selectie mee te trainen, dat destijds een oefenduel in Zweden afwerkte.

Gaat goed daar bij Heereveen

Is al een tijd bekend..

Trouwens op de radio gehoord dat Jong NL en Jong Marokko 2x stil heeft gelegen..
Hoe zou dat toch komen :+

Er blijken Marokkanen het veld op te zijn gegaan en spullen gesloopt. Tijdens en na de wedstrijd. Jammer, want ze bevestigen bij heeel veel mensen zo de vooroordelen.

(overigens is het vaker voorgekomen, wanneer Marokko tegen iets nederlands moet voetballen. Blijkbaar een excuus om anti-kaaskop te zijn ofzo. Dan zijn het ineens wel marokkanen)

Ze hebben uiteindelijk zichzelf ermee. Hoeveel mensen denke je die dit horen denken/zeggen "zie je wel, altijd dezelfde" Je werkt generalisatie/vooroordelen zo alleen maar in de hand.

ontopic maar weer;

"ALKMAAR - Het bestuur van AZ is zondag niet aanwezig in de Amsterdam ArenA bij de wedstrijd tussen Ajax en AZ voor een plaats in de voorronde van de Champions League. Dat maakte de Alkmaarse voetbalclub woensdag bekend"

* Hoe gelijk ze mss ok hebben. Dat is vragen om een nederlaag imo.

Status
Not open for further replies.
Back