Het algemene grote voetbal topic #5

Status
Not open for further replies.
*mompelt iets over met 1 doelpunt verschil kampioen worden, en dan nu bijdehand doen dat psv door 1 doelpunt wel rechtstreek in de CL zit*

:D

Misschien Misschien, we zien het volgend seizoen wel,

eerst maar eens kijken wat er nog blijft, en wie er allemaal gaan

Was ook zo bedoeld ;)

Ik vind de mul niet verkeerd, maar hij geeft zelf al aan weg te willen,
Perez weg? Imo prima speler! huntelaar nog weg? sneijder nog weg? babel nog weg?

Ik kan alleen bedenken;

Farfan & Kone weg.
Ales = weg, Gomez blijft.

Gelukkig zijn Afellay & Aissati blijkbaar nog niet goed genoeg...gelukkig maar.

Majah wat is nu de kracht van psv?

Cocu stopt ermee, dat vond ik DEgene die het zooitje op sleeptouw nam.
Alex gaat weg. DEgene die alles stuurde van achteruit + flink wat doelpunten.

Tja, ik mag alleen maar hopen dat ze net als voorheen, gelijkwaardige of beter spelers halen. Of ze veranderen van speelstijl.

Cocu & Ales waren bepalend, maar het lijkt me overdreven om alles aan ze op te hangen, denk dat je bijv de rol van Simons niet moet onderschatten. Koeman & PSV mogen mij verbazen. Maar als ik zie hoe goed Aisatti, Afellay en ook Bakkal toch zijn...heb ik een goed vetrouwen. En als Marcellis een goede kans krijgt, Vayrynen die zeker goed genoeg is...etc. Zal best goedkomen.

Toffe gast die Theo, en R.Koeman ook btw...

150277_661_1180089293460-KoemanGOUDENPIK4681.jpg

'de gouden pik'

Overigens zijn de keuzes om contracten niet te verlengen of de koop optie niet te nemen tot nu toe allemaal logisch. Dus dat is imo ook positief.

Kromkamp schijnt rake klappen hebben gekregen na de wedstrijd tegen Acht..
Hij zou nu nog in het ziekenhuis liggen.. :X

ja schijnt... ik heb er twee berichten over gelezen. Veel geouwehoer, maar geen bevestigingen.

Het zou een mooi stapje lager zijn qua niveau van sommige supp. weer.

Beschermde status voor Ajax in voorronde CL
De Europese voetbalbond UEFA heeft laten weten dat Ajax een beschermde status krijgt in de derde voorronde van de Champions League. De ploeg van trainer Henk ten Cate kwalificeerde zich daar gisteren voor middels een 3-0 overwinning op AZ.

De loting van de Champions League voorronde vindt op vrijdag 27 juli plaats. De mogelijke tegenstanders van Ajax zijn: Racing Genk, Fenerbahçe, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Spartak Moskou, Sparta Praag, Rode Ster Belgrado, Toulouse en FC Kopenhagen.

De Amsterdammers ontlopen ploegen als Liverpool, Arsenal, Werder Bremen en Lazio Roma.

Nu dan hopen op niet zo'n afgang als vorig jaar

Status
Not open for further replies.
Back