Aplus
Well-Known Member
Ik denk dat Juventus een hele mooie club is.
Ik weet niet of Perez het vertrouwen van Ten Cate heeft.
Ik vrees dat de door jou genoemde voorhoede wel de verdedigers gaat bezig houden, maar idd niet scoren. Ze zullen met die 3 talenten dus ws een spits zoeken die al naam heeft gemaakt (kuch Kluivert) Noem eens een naam....
Tomasson?
Alves zou er natuurlijk mooi in passen...
De mul gaat/wil weg dus die voorhoede kan zowiezo niet.
Tomasson is een prutser als die komt wordt ik echt gek.
Perez en Ten Cate zijn niet echt vrienden heb ik gehoord, hij mag dus ook weg (feijenoord en psv hebben interesse)
Kluivert komt zowiezo niet (weet niet of je serieus was ofniet), dit heeft Ten Cate al gezegd.
Alves is idd te duur.
Ik hoop dat Wilhemsson (Nantes, nu verhuurd aan AS Roma maar die hoeven hem niet meer) komt, Bakircoglu rechtsmidden, Babel linksbuiten en die Wilhemsson rechtsbuiten. Mido is ongelukkig in Londen (4de spits, heel vaak op tribune) dus misschien krijgt die nog een kans bij Ajax.
BTW Landzaat misschien terug naar Ajax? Hij mag weg bij Wigan en speelt ook ongeveer op Sneijders positie
Van der Sar moet plaats maken
Door Luuk (Arockalypse) op maandag 21 mei 2007 13:19
Bron: FC Update
Edwin van der Sar zal volgend seizoen waarschijnlijk genoegen moeten nemen met een plaats op de reservebank. Ben Foster, nu nog verhuurd aan Watford, heeft indruk gemaakt op Sir Alex Ferguson.
De doelman van Manchester United speelde de afgelopen weken niet foutloos, zo vinden zijn teamgenoten. De goal van Chelsea-aanvaller Didier Drogba in de FA Cup is een van de vele voorbeelden, en van der Sar gaat volgens zijn teamgenoten niet vrijuit.
De beoogde opvolger van Edwin van der Sar in het doel van Manchester United is de aan Watford verhuude Ben Foster. De jonge doelverdediger maakt een uitstekend seizoen door bij Watford. Hij werd mede daardoor uitgenodigd voor het nationaal elftal van Engeland.
De United-spelers die Foster bij het nationale team meegemaakt hebben zijn laaiend enthousiast over de jonge, talentvolle keeper.
Terug naar het oude nest :W?