Firefoxmhr ::TSA:: 2F4R ICE 16 March 2007 #122 Wel frappant dat er altijd een smeuig artikel te voorschijn komt voor een belangrijke wedstrijd Maar ach daar zijn we Ajax voor zal altijd zo blijven
Wel frappant dat er altijd een smeuig artikel te voorschijn komt voor een belangrijke wedstrijd Maar ach daar zijn we Ajax voor zal altijd zo blijven
Lorenzo Gozert. 16 March 2007 #123 Lennox said: +pippi+ De snor moest zn blad weer vullen. Schijnt dus niets van waar te zijn. Click to expand... [ir]http://crew.scooter-freaks.nl/mitch/emo.gif[/ir]
Lennox said: +pippi+ De snor moest zn blad weer vullen. Schijnt dus niets van waar te zijn. Click to expand... [ir]http://crew.scooter-freaks.nl/mitch/emo.gif[/ir]
R-R5 papaya puree 16 March 2007 #124 Een scooter-freaks site smiley gebruiken op dit forum.. En dan ook nog tussen [IR] tekens.. YOU sir, should be warned!
Een scooter-freaks site smiley gebruiken op dit forum.. En dan ook nog tussen [IR] tekens.. YOU sir, should be warned!
Lennox Well-Known Member 16 March 2007 #125 De "Emo" is wel een hele fraaie expressie. Verder schenk ik aan Stokmansch geen aandacht. Die probeert zo weer een discussie aan te wakkeren.
De "Emo" is wel een hele fraaie expressie. Verder schenk ik aan Stokmansch geen aandacht. Die probeert zo weer een discussie aan te wakkeren.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 16 March 2007 #126 Stel je toch eens voor dat het ook maar een beetje waar zou zijn.
Hilly ik ben KK TOF 16 March 2007 #127 ik geloof het wel. die perez is zo'n haantje die niet op de bank wil zitten
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 16 March 2007 #128 Hij zou denk ik nu wel bij AZ willen zitten... Mss dat Az straks wel word leeggekocht.... aangezien ze allemaal goed in de kijker spelen @ UEFA.
Hij zou denk ik nu wel bij AZ willen zitten... Mss dat Az straks wel word leeggekocht.... aangezien ze allemaal goed in de kijker spelen @ UEFA.
Lorenzo Gozert. 16 March 2007 #130 R-R5 said: Een scooter-freaks site smiley gebruiken op dit forum.. En dan ook nog tussen [ir] tekens.. YOU sir, should be warned! Click to expand...
R-R5 said: Een scooter-freaks site smiley gebruiken op dit forum.. En dan ook nog tussen [ir] tekens.. YOU sir, should be warned! Click to expand...
R-R5 papaya puree 16 March 2007 #134 Ze zouden een apart haptopic moeten maken Vind 't iig wel vet voor AZ dat ze door gaan, goede zaak :W
Ze zouden een apart haptopic moeten maken Vind 't iig wel vet voor AZ dat ze door gaan, goede zaak :W
Hans Officieel volwassen? 17 March 2007 #136 R-R5 said: Ze zouden een apart haptopic moeten maken Vind 't iig wel vet voor AZ dat ze door gaan, goede zaak :W Click to expand... Een 'haptopic' , dat zou dus grandioos zijn
R-R5 said: Ze zouden een apart haptopic moeten maken Vind 't iig wel vet voor AZ dat ze door gaan, goede zaak :W Click to expand... Een 'haptopic' , dat zou dus grandioos zijn
RobinV GC gek 17 March 2007 #137 Tinne said: Goed voor de praatjes ook btw. Click to expand... Zolang je team goed presteert mag dat toch ? Wat dat betreft vind ik dat Koeman wel altijd best neutraal blijft.
Tinne said: Goed voor de praatjes ook btw. Click to expand... Zolang je team goed presteert mag dat toch ? Wat dat betreft vind ik dat Koeman wel altijd best neutraal blijft.