This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
OMG

we waren gister in kolonne 2 met n bus of 80-100 achter één motormuis aan het rijden die ons de weg naar rotterdam zou wijzen. waar komen we uit?

ring amersfoort
weer wat files er bij, en toen we via het viaduct gekeerd waren kwamen we weer de bussen tegen die nog over het viaduct moesten. dus die keken ook al wel raar op :+

verder was het in het in het stadion wel echt supermooi
ik moet toegeven dat we met name in de 2de verlenging echt met de rug tegen de muur stonden ivm 10 man. maar niemand had dat in de gaten omdat we de hele 2de helft hebben zitten zingen de bal op de lat scheelde echt weinig maar iedereen bleef maar doorzingen dus de sfeer was wel goed.

al met al een hele geslaagde dag gehad, iedereen wou volgens mij ook nog wel even ajax amsterdam roepen in rotterdam. vol op gebruik van gemaakt

Ronald Koeman blijft gewoon coach van PSV

Ronald Koeman is ook volgend seizoen coach van PSV. De Eindhovenaren maakten maandagmiddag bekend dat de coach gewoon zijn contract zal uitdienen bij de club die hij dit seizoen naar het kampioenschap leidde.

*hmmm, ben ik blij? (ik zag vMarwijk er wel zitten)

Compenseert het lage niveau van het:: JODEEE!!! natuurlijk weer een beetje

Mooie wedstrijd, maar erg jammer dat het voor AZ op zó'n manier over moest zijn, maar ik had zo'n jonge jongen nooit een strafschop laten nemen..

Elke lamlul in nederland loopt dat soort onzin uit te kramen, '' ik had z'n jongen nooit een strafschop laten nemen'' die gozer schoot hem beter dan menig ander, hij had alleen de pech dat stekelenburg er eindelijk eens goed bij zat. heeft niks met een jonge jongen of wat speler dan ook te maken, was gewoon prima gestopt.

wat een reactie ook weer van v.gaal, heerlijk

ik denk dat hij het volgend jaar moeilijk krijgt. zonder alex, cocu en mss gomes behaalt hij nooit meer dit resultaat

In '95 was van Gaal een held. Nu vind ik het nog steeds een mooi figuur, ik lach er alleen maar om.

Btw. Seedorf en v. Nistelrooy moeten weer in Oranje.

Als AC de CL wint koop ik het shirt van Seedorf, als Liverpool hem wint die van Kuyt.

Ohja, ManU kampioen :W!

tgaat me erom dat je shirt koopt van de winnaar. koop gewoon shirt wat je mooiste vind

Bepaalt ie zelf wel toch ? Heb je er iig een leuke herinnering aan..

Ik ben neutraal denk ik, ligt aan wie er het spel maakt in de finale.

De Jong mag transfervrij vertrekken bij HSV
Gepubliceerd op 08-05-07 om 13:53 door Luuk van Sluisveld
Nigel de Jong zal komend seizoen niet langer in het shirt van HSV te bewonderen zijn. De Nederlandse middenvelder zal moeten uitkijken naar een nieuwe club, nadat zijn landgenoot en tevens trainer Huub Stevens hem te kennen gaf dat er geen plek meer voor hem is in Hamburg. De Jong mag transfervrij vertrekken.

Toen de oud-Ajacied in de winterstop van het vorige seizoen zijn handtekening onder een verbintenis tot medio 2010 zette, werd hij onder toenmalig hoofdcoach Doll direct basisspeler. De opvolger van Doll, de van Roda JC overgekomen Huub Stevens, zou naar verluidt weinig vertrouwen meer hebben in De Jong.

Naast de international zullen ook de gehuurde Mathias Abel en Danijel Ljuboja de Duitse club verlaten. Tevens worden de aflopende contracten van Stefan Wächter, René Klingbeil, Oliver Hampel en Mehdi Mahdavikia niet verlengd.

Het zou mij nou niets verbazen als die naar Alkmaar of Eindhoven gaat
Bij Ajax hoef ik hem iig niet te zien

dus je zou david beckham ook niet bij ajax willen zien?

wat een gelul, als de ene club meer betaald dan de andere en je hebt er al problemen, omdat je nooit op een vaste positie speelt ben je opeens een geldwolf als je weggaat.

Mr de Jong voelde zich erg goed. Hij wilde een vaste positie toch oid terwijl hij nooit een vaste basisspeler is geweest?

niet vergeten dat er naast de Jong ook nog Sneijder en v/d Vaart rondliepen.
Beetje te veel van het goede toendertijd. Toch?

DeLorge geheimzinnig naar Ajax.

Status
Not open for further replies.