Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
:W

Heerlijk, jammer van Gabri maar de Zeeuw ging wel erg makkelijk liggen, ook die keren daarvoor.
Daarna was het niet echt een wedstrijd meer, puur verdedigen en voor de pingels gaan.

Wel smerig van Talpa met de keuze van het doel, ook al lag het aan de scheids ( :rolleyes: )

niet echt verdiend

Slechte wedstrijd, op het randje, kut einde..... domme fouten.
Typisch een bekerfinale dus ;)

Scheids deed raar.

Talpa met z`n camera`s :L in de spelersgang etc...helicopter :L stuiptrekking denks? (volgend jaar voetbal/talpa naar RTL toch? ) Beetje SBS actie.

Niet verdiend, geluk...bladibla. Dat bestaat niet in het voetbal. (blijkt ook hier)Dus nu niet meer knerpen als PSV weer eens kampioen word, of wint met een marginale marge. :*

Btw,

Hetinga had er ook wel af gemogen met rood.
En die Jenner is zo goed dus niet.
Stekelenburg pakt z`n eerste punt/prijs voor Ajax denks.

Logisch.

Btw, het viel me weer op bij de bekerfinale;

de nieuwe regel is dat wanneer een speler geblesseerd op het veld ligt oid, de scheidsrechter bepaald of het spel dood gelegd moet worden of niet.
a. de scheids heeft er vaak geen tijd voor.
b de scheids staat te ver om tot een goede diagnose te komen.

Dus wie bepaald dat het serieus is? Een speler stopt dus nu niet meer, zowel tegenstander of de eigen teamgenoten niet. (ook vanavond) Iedereen kan de scheids weer de schuld geven.

Slechte wedstrijd

Waar heb jij naar zitten kijken, man?

Alles zat in die wedstrijd. Als zelfs Jan Mulder van een wedstrijd geniet, dan zegt dat wel genoeg.....

En nee, dat was niet de mening van maar 1 analist.

Ik vond het zelf ook een fraaie pot. Na die rode kaart was Ajax in verdrukking. Penals waren het enige nog waar ze op konden spelen. Die winnen +ralf+

Van Gaal weer als jankert.

Best jammer dat ik het commentaar van van Gaal gemist heb. Morgen ff downloaden van usenet...

Waar heb jij naar zitten kijken, man?

het was absoluut een spannende en leuke wedstrijd, alleen vond ik het spel er rommelig, met niet eens zo veel kansen. (ja op het end voor Az erg veel)
Niet dat ik dat erg vond, dat kan in een all/nothing wedstrijd.

man.

Jullie vinden v.Gaal kansloos lijkt het....vonden jullie dat ik `95 ook?

Af en toe was het chaotisch inderdaad. Beide ploegen hadden de bal maar weinig lang in bezit, maar dat doet geen afbreuk aan de wedstrijd zelf (imho).

Van Gaal in '95 won alles wat er te winnen viel. Ik geef alleen aan dat hij een slecht verliezer is. Verder zal het best een geschikte vent zijn, maar Ten Cate feliciteert Koeman toch ook netjes na het kampioenschap van PSV.

Dat bedoel ik :)

Ik had vanaf 16.00 de voorbeschouwing gezien, kom je die AZ bussen tegen waarin er dit gezongen werd ; Retterketet AZ...........:X:X

Compenseert het lage niveau van het:: JODEEE!!! natuurlijk weer een beetje ;)

Mooie wedstrijd, maar erg jammer dat het voor AZ op zó'n manier over moest zijn, maar ik had zo'n jonge jongen nooit een strafschop laten nemen..

Je hebt het over 12 jaar geleden man :X
En zijn gedrag/reacties is vaak behoorlijk kansloos.

Alsof hij ooit zal veranderen.
Moet wel zeggen dat ik het erg sportief vond van htc om uit zichzelf PSV te feliciteren. V.Gaal heeft alleen zichzelf ermee.

De soap rond R. Koeman duurt voort.
Volgens mij geilt hij wel op de aandacht nu.

v/d Leegte als nieuwe Cocu.....hmmmmzzz

1e goal van sevilla... ppfoee:~

Ronaldinho en messi waren weer lekker met mooie acties en passen aan het strooien.:W

Status
Not open for further replies.
Back