This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Grote Kale Leugenaar was het toch

Blablablablaaaaaa

Van hanegem wordt het echt niet hoor
Die man heeft zo'n schijt hekel aan Bosz

Adriaanse verdient 4miljoen per jaar ofzo in oekra
Van Marwijk zie ik wel bij PSV of Fey komen..

ik hoop voor fey. dat v.marwijk niet kan kiezen.

psv is weer bezig met luque btw.

nee de maatjes met wie ik normaal ga hadden een treincombi kaartje, ik had geen zin om alleen met de bus te gaan.
Helaas op tv kijken dus.

Wat Been op forza nec zei

Been reageert via ForzaNEC, de supporterswebsite van NEC, op zijn mogelijke kandidatuur bij Feyenoord. 'Ik heb het prima naar mijn zin bij NEC. Ik heb nog niemand gezien en gesproken van Feyenoord. Ik acht de kans dat ik vertrek nul.'

Ik hoop ook dat hij hier blijft. Heeft het goed gedaan met de jonge spelersgroep die NEC heeft.

Leo Beenhakker keert tijdelijk terug bij Feyenoord. Beenhakker (64) zal gedurende de play-offs als interim-trainer aan de club verbonden zijn. Maandag staat Beenhakker, die in 1999 als laatste trainer kampioen werd met Feyenoord, voor het eerst voor de groep. Beenhakker, die momenteel bondscoach is van Polen, moet tijdens de play-offs alsnog Europees voetbal zien af te dwingen.

Beenhakker hoefde geen seconde na te denken toen Feyenoord zich meldde."Dit is een 'duty call' die ik niet kan weigeren. Ik zal er alles aan doen om ervoor te zorgen dat Feyenoord alsnog Europa ingaat." Beenhakker is overigens geen kandidaat om hoofdtrainer te worden voor het aankomende seizoen. De clubleiding beraadt zich nog over de vacante trainerspositie.

godverdomme, ik tv aanzetten om voorbeschouwing te kijken van de bekerfinale, is dat pas morgen :|:|

dacht vandaag :S

Beenhakker is geen verkeerde keus snap zoiezo niet dat Feyenoord niet wat meer van zijn kennis en netwerk gebruikt :X
Zou hem eigenlijk ookwel graag in de scouting van Ajax willen zien hij heeft als TD destijds toch zeer goede jonge spelers aangetrokken

Manu wordt overklast, niet te geloven

Ferdinand er in sowieso en Fletcher eruit.

-?-

Milan is overigens een behoorlijk gruwelijk teampje

Zoveel veteranen, zoals eerder gezegd , zij maken spelers tot vedettes en kopen ze niet zomaar aan..

:W:W seedorf , samen met gatusso, pirlo + kaka verreweg het sterkste middenveld...

OJA, ga je BABEL verdedigen..? al jaren loop je te kankeren omdat die geen rendement heeft, maar nu omdat TINNE de PSVer het zegt wordt het te HEET onder je ajax voetjes?

Babel kan geen bal aannemen
maar goed ik ga maar vast richting Amsterdam 8P tot vanavond maar weer...

Status
Not open for further replies.