Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
:(

Ach ja ze hadden de beste kansen..., een zo'n gast had al een vrij grote tatoe met kampioen/datum er bij etc :D

Toch wel mooi voor psv, ajax had ik het niet gegunt.....

Had die gast ook gezien ja, zal zich vrij kut voelen nu denks :D
Vrij bizarre competitie was het

Ben toch wel benieuwd naar de transferperiode, wie "koopt" Feyenoord, wie vervangt Cocu en Alex bij PSV, blijven Huntelaar en Sneijder bij Ajax en wat doet FC Twente volgend jaar zonder Bakirciglu, Engelaar, Aisatti en Bakkal...

En dan nog de trainers, stapt E.Koeman op, stapt R.Koeman op, of krijgen ze ontslag?

Als ik R. Koeman zou zijn had ik vandaag mn ontslag ingediend, achtelijke bestuursleden tegenwoordig die hele club's verneuken.

Zonde zeg, Ajax verliest het op 1 goal... Als je naar de gehele competitie kijkt zou ik het AZ eigenlijk het meeste gunnen. Dan Ajax, dan dat PSV...

Gekeken naar alleen zondag, dan zou PSV het mogen hebben. Zeer goede wedstrijd gespeeld!

En Cocu, wat een wereldvoetballer. Piekt weer ff, gewoon op zn eigenlijk afscheidwswedstrijd toch nog de belangrijke man zijn. Zo glansrijk als zijn carriere is, zon dieptepunt maakte van Hooijdonk mee...

Last edited:
Als ik R. Koeman zou zijn had ik vandaag mn ontslag ingediend, achtelijke bestuursleden tegenwoordig die hele club's verneuken.

Omdat?

Ik zou het serieus wel snappen als Koeman weg moet, ook denk ik dat E Koeman weg gaat.
Der schijnt al een telefoontje te zijn geweest naar Oekraine.. verder zie ik van Marwijk ook wel terug keren.

Ik vind het nog steeds uiterlijk belachelijk dat Fräser weg moet

'Laurent Delorge bijna rond met Heerenveen'

2/5/2007 8 :59

Laurent Delorge lijkt zich geen zorgen te hoeven maken over zijn toekomst. De 28-jarige Belg die dit seizoen degradeerde met ADO Den Haag, staat in de belangstelling van diverse eredivisieclubs. SC Heerenveen lijkt de beste papieren te hebben om de middenvelder in te lijven.
'Het ziet er heel goed uit', liet Mohammed Sinouh, zaakwaarnemer van Delorge, weten aan De Telegraaf. Donderdag praten beide partijen verder. De Belg kan in Friesland een contract voor drie seizoenen ondertekenen. Ondanks een verbintenis tot medio 2009 kan Delorge vanwege een degradatieclausule transfervrij vertrekken bij ADO.

Delorge zegde het eveneens geïnteresseerde Vitesse inmiddels af. Met Ajax ligt echter een andere kaper op de kust. De Amsterdammers zien vanwege zijn loopvermogen in Delorge de gewenste versterking voor het middenveld.

Delorge streek afgelopen zomer neer in Den Haag. Met vijf doelpunten in 28 wedstrijden was hij een van de spaarzame lichtpuntjes in het verder teleurstellend presterende team van coach Lex Schoenmaker.

:X :X

Ongelovelijk.

R.Koeman blijft...(juich ik?)
Ik hoor de namen van alle spitsen van Bayern. Ik hoor Zenden, Engelaar etc..
We zien het allemaal wel.

Straks lekker achterover de bekerfinale kijken, en kijken wie er echt niets zal winnen dit seizoen. (qua prijs, niet qua CL deelnamen, dat kan nog)
Wat zijn nu de Play-off wedstrijden?

Zenden speelt de laatste tijd regelmatig bij het prachtige Liverpool.

Dan zou ik toch echt niet naar PSV gaan als ik hem was :P

Ongelovelijk.

R.Koeman blijft...(juich ik?)
Ik hoor de namen van alle spitsen van Bayern. Ik hoor Zenden, Engelaar etc..
We zien het allemaal wel.

Straks lekker achterover de bekerfinale kijken, en kijken wie er echt niets zal winnen dit seizoen. (qua prijs, niet qua CL deelnamen, dat kan nog)
Wat zijn nu de Play-off wedstrijden?

Twente - AZ
Ajax - Heerenveen

daarna Twente - Ajax

Ajax voorronde CL + beker

:W

Zenden speelt de laatste tijd regelmatig bij het prachtige Liverpool.

Dan zou ik toch echt niet naar PSV gaan als ik hem was :P

Cocu speelde nog regelmatiger bij Barca toendertijd ;)

Alves naar Valencia ofzo ?

Bron?

Twente - AZ
Ajax - Heerenveen

daarna Twente - Ajax

Ajax voorronde CL + beker

:W

En het blijft maar doorgaan...;)
De bekerverliezer zal nog meer die CL voorronde plek willen hebben. En als die club dat ook verliest is het echt te zuur.

Ben benieuwd wat psv volgend seizoen doet, geen alex meer, en geen cocu, imo toch de drijfveer van psv

Bij ajax idem, wat doen huntelaar en sneijder...

Trouwens wat is die kluivert een debiel zeg :X had hij eerst bonje met koeman omdat meneer arrogantie het niet kon hebben dat er een 17 jarige ingezet werd ipv hij, en nu staat er in de krant, ''kampioenschap betekent veel voor mij'' die gozer heeft gvd 2 wedstrijden gespeeld :X

Ben benieuwd wat psv volgend seizoen doet, geen alex meer, en geen cocu, imo toch de drijfveer van psv

Bij ajax idem, wat doen huntelaar en sneijder...

Trouwens wat is die kluivert een debiel zeg :X had hij eerst bonje met koeman omdat meneer arrogantie het niet kon hebben dat er een 17 jarige ingezet werd ipv hij, en nu staat er in de krant, ''kampioenschap betekent veel voor mij'' die gozer heeft gvd 2 wedstrijden gespeeld :X

Over het missen van Cocu & Alex maak ik me geen zorgen. Dit soort dingen hebben we vaker opgevangen en meegemaakt.

Wat gaan Huntelaar & Sneijder doen?

Kluivert...hij schijnt toch een goede invloed te hebben binnen de groep. Die uitspraken etc had hij niet moeten doen...alleen is het allemaal typisch voetbal, waan v/d dag/ hero-zero gedoe...zeker met PSV Koeman etc...

"en zo is alles weer goed"

Zonder twijfel. Maar er zijn eerder dragende spelers wegegaan en vervangen door nog betere ;) Tijd zal het leren. Ik heb goede hoop.

Delorge moet naar Fey komen, een goede werker.. transfervrij
Zullen wel weer liggen te slapen, dan kan volgend seizoen Heerenveen hem kwijt aan Bolton ofzo voor 7,5mil.
Want ZO gaat het..

Hoop dat van Bronkhorst komt..

Delorge is een goede speler. Heeft ook bij goede clubs gespeeld, totdat hij dat omkoopschandaal om zn oren kreeg.

Sneijder kon geloof ik naar Valencia? Huntelaar heb ik niks over gelezen. Alleen dat Juve interesse zou hebben......

Gewoon afwachten maar.

Die Magrao is 28 jaar trouwens, schijnt een beer te zijn en een onwijs goede speler..

Het regent vrij woest in Milan.

Status
Not open for further replies.
Back