This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
goed had gelezen

Er staat nergens dat het specifiek over jullie Beker campagne gaat....

Nagoed, Az kwam mij wat overtuigender over...Tegen wie heeft Ajax allemaal gespeeld in de Beker? was toch ook vrij makkelijk niet?

Er staat nergens dat het specifiek over jullie Beker campagne gaat....

Nagoed, Az kwam mij wat overtuigender over...Tegen wie heeft Ajax allemaal gespeeld in de Beker? was toch ook vrij makkelijk niet?

Dan moet je mijn voorgaande berichten lezen.
Trouwens Ajax speelt helemaal niet meer tegen AZ dus dat zou ook nergens op slaan.

En wat wil je nou met je laatste stukje? Dat ik Ajax ga verdedigen en zeggen dat PSV niet in de beker finale staat?

Achja gaan jullie maar weer lekker door mekkeren ik heb me kaartje voor de finale al weer binnen :W
Wat is het toch fijn om uitkaarthouder te zijn :#

Jah, waarom met Ajax ?

Ze worden geen landskampioen, zijn uitgeschakeld in europa en winnen de beker ook niet

:*

Jezus, Ronaldo is zo'n koning

Dikke vinger naar de mensen die de groep nalullen en ronaldo afkraken :W

Dankzij hem en seedorf draait milan weer lekker...

Ronaldo blijft de kwaliteiten hebben.... al zou hij 200 kilo wegen.

Btw, dat verhaal over dat het voetbal 11tal in Belgie zo impopulair is...
Er zijn genoeg talenten etc...maar in de comp. zie ik erg veel 'buitenlanders'..

Ronaldo blijft de kwaliteiten hebben.... al zou hij 200 kilo wegen.

Btw, dat verhaal over dat het voetbal 11tal in Belgie zo impopulair is...
Er zijn genoeg talenten etc...maar in de comp. zie ik erg veel 'buitenlanders'..

er zijng enoeg talenten in belgie!

Defour.van den borre, derijck, zullen er nog meer zijn...maar dit zijn er waar ik even op kom!

Die bousaffa van anderlecht, kan die uitkomen voor belgie? Of voor Marrokko? Wel hele goeie speler

helaas stelt die competitie gewoon niets voor. De topploegen van belgie komen noooit ver in Europa. Die competitie is gewoon slechter dan de nederlandse(stelt ook vrij weinig voor gezien de andere competities)

competitie in belgie is inderdaad "apart"

ben ooit eens met vrienden naar een wedstrijd gegaan van lokeren. (bevriende club van NAC Breda vandaar.) maar wat een gedoe daar met politie enzo. wordt voor wat zingen opstraat al bijna gearresteerd. het staat nog in de kinderschoentjes daar

Wederom lekker voetbal dagje..

- Inter officieel kampioen, 2x materazzi
- Ajax wint, psv verliest
- Az #1 :W

Kan niet beter

Dat AZ walg ik ook van. Handtasjost's in dat stadion.

Verachterlijke papiertjes waarmee ze op dr handen zitten te slaan. Wat een doffe ellende daar zeg.

Nou niet jaloers worden he...

Hoeveel moet Ajax nog inlopen op AZ? 6 doelpunten voor ofzo? Willem 2 scoren ze wel makkelijk... Maja dan zullen ze nog altijd met 8-0 moeten winnen ofzo.

Status
Not open for further replies.