This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #4

Status
Not open for further replies.
Ik vind dat Drogba en Kalou er weinig aan kunnen doen, Sjevchenko is gewoon rete traag.. ballack schuift imo niet lekker door.

13 out of 45 correct so far

1e poging. Alleen pakt hij sommige namen niet geloof ik. Weet zeker dat Marseille en West Ham erbij staan.

Marseille home heb ik al wel ja, bedoel je niet Aston Villa Lennart?

Ene is Aston en ander West Ham lijkt me?

Lijken wel veel op elkaar.

Die Oranje dacht ik Lorient, maar kan ook Shaktar zijn ofzo... Lorient was iig fout.

Boca, River zijn inkoppers. Net als Bremen, Milan, Barca.

Internazionale/ Inter pakt hij bij mij ook niet.

ik kwam op 19 uit 45 zonder hulp

west ham zie ik niet?? en inter pakt hij bij mij gewoon als Inter Milan

Daar had wel meer in gezeten voor AZ. Opvallend dat er eigenlijk op Koevermans na, alleen maar kleine schrale mannetjes bij AZ lopen...

Ok, en Steinsson ook niet.
Maar Martens/ Jenner/ De Zeeuw/ Donk wel..., zeker vergeleken met die Duitsers. Viel mij iig op.

Best leuke potjes gisteren btw.

Jaliens is ook niet klein en schraal hoor.

Volgens mij kunnen we deze stelling in de prullenbak werpen

Wat wordt het morgen Tinne?

Ik lees net dat Farval en Kone aan elkaar geducktaped zijn.

Jaliens is ook niet klein en schraal hoor.

Volgens mij kunnen we deze stelling in de prullenbak werpen

ok Jenner is erg schraal

Wat wordt het morgen Tinne?

Ik lees net dat Farval en Kone aan elkaar geducktaped zijn.

De wedstrijd tegen Liverpool heeft weinig goeds gedaan idd. Ik stel voor om het vervolg van de competitie uit te stellen na de laatste CL wedstrijd. Nu vind ik het een soort van jammer dat Ajax geen EU speeld.

PSV - NEC...alles kan. En ik ben altijd vrij pessimistisch. Of moet ik roepen 3-0!! appeltje eitje. Als we tegen NEC niet winnen, dan gaat het Kampioenschap naar AJAX. Of die zijn zo stom om 1x te verliezen (kan makkelijk) en de lachende derde is AZ Alkmaar. (dat zou helemaal wat zijn)

Het mooiste lijkt me dat het op de laatste speeldag aankomt.

Zoals Barca dat een keer had. Real miste die penal toen net voor tijd en zij werden kampioen.

Lijkt me helemaal niets. Ik zal het allemaal wel ontwijken, en kijk dan na 2 maanden wel hoeveel keer r0bert heeft gereageerd...is het veel dan is Ajax kampioen...

Jouw uitspraken slaan nergens op, wat heeft dat er nou mee te maken.

Enne.. donk klein en schraal :? ?

Ze krijgen iig geen doelpunten tegen, PSV wel 3.. thuis :X !

Status
Not open for further replies.