This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Heel simpel; Huntelaar is imo het type speler wat nooit beter word van niet spelen (wie wel?) maar juist een speler is die altijd moet spelen. Hoeveel wedstrijden heeft H`veen gewonnen doordat een onzichtbare Huntelaar toch scoort? Het is imo op dat gebied een type vNistelrooij.

Dit is gewoon niet goed voor die jongen, punt. Babel & Leonardo zullen mij een worst wezen, Huntelaar is de spits van de toekomst voor het Ned. Elftal. En die word nu niet beter.

Van der Vaart laat HSV niet in de steek

15/2/2007 19:44

Als Hamburger SV er niet in slaagt zich in de Bundesliga te handhaven, blijft aanvoerder Rafael van der Vaart gewoon bij de Hamburgse club. 'Ik heb ook een contract voor de tweede Bundesliga.'
'Toen ik destijds mijn contract tekende', zegt Van der Vaart in het dagblad Frankfurter Allgemeine, 'heb ik geen clausule laten opnemen dat ik bij degradatie zonder afkoopsom kan vertrekken. Ik heb dus ook een contract voor de tweede Bundesliga.

*zou het? Of wat moet je anders zeggen?

Treurige Robinho: 'Ik ben nu niet gelukkig'

13/2/2007 17:04

Robinho had meer verwacht van het huidige seizoen, dan de negen basisplaatsen die Real Madrid-coach Fabio Capello tot nu toe voor hem in petto had.
'Ik weet dat Capello geen vertrouwen in mij heeft, want ik speel niet. Ik zal moeten zorgen dat hij van gedachten verandert', vertelde Robinho dinsdagmiddag tijdens een persconferentie van de Madrileense club.

De international kwam in totaal in 22 wedstrijden aan voetballen toe en scoorde één keer. 'Momenteel ben ik niet gelukkig, want ik speel niet. Dat is ook jullie opgevallen. Elke speler zou zich zo voelen. Maar ik zal hard blijven werken om daar verandering in te brengen. Dat is mijn plicht.'

*had je maar naar PSV moeten gaan sukkel.

Huntelaar stort idd compleet in als hij geen vertrouwen (meer) krijgt. Dat is bij PSV toen ook gebleken

Dat eeuwige afgeven op alles wat met Ajax te maken heeft is een beetje irrantant

Ff serieus.

Bij elke club, elke trainer hebben de eigen aankopen een streepje voor.
En zeker bij een risico als Leonardo. Het is toch duidelijk? Eerst mocht niemand zeggen dat Huntelaar slecht speelde, en nu zit hij op de bank?
En nu mag niemand iets zeggen over dat bank zitten.

Ik wil geen olie op het vuur gooien, maar ik ben het wel eens met tinne wat betreft ajax. Hij geeft niet af op ajax, hij zegt alleen waar het op staat. Huntelaar MOET spelen, en leonardo IS gewoon het lievelingetje. dus ik kan me wel vinden in zijn mening.

ook al ben ik voor ajax:+

Achja en over een maandje staat Huntelaar weer tegenover Alex en is het weer een gewoon simpel spitsje
Lekker met de wind mee lullen jongens

Ik snap je laatste zin niet, wat heeft het feit dat ik Huntelaar voor de toekomst (in NL11tal) en nu gewoon goed vind? te maken met het feit dat Alex de beste verdediger van de Eredivisie is? En het kan best dat Huntelaar dan niet zo goed speeld oid, maar spelen moet hij voor z`n ontwikkeling en het is geen invaller - scoren type. Een hele wedstrijd slecht spelen en toch scoren...dat is Huntelaar.

Hij mag altijd goed spelen, behalve tegen PSV denk je dat wij er ooit overheenkomen dat hij (hoe/waarom niet belangrijk) weg is gegaan?

Gisteren was een wedstrijd waar Huntelaar niks in had kunnen uitrichten. Simpel.

3-5-2 met 2 spitsen. Je weet dat je ver van het doel komt te spelen en dan kan je beter met 2 snelle jongens beginnen.

Als hij er niet tegen kan om op de bank te zitten een paar wedstrijden, dan is het een slechte prof. Hij moet zich gewoon terugknokken. Ook simpel.

Dat bedoel ik nou ook Lennox
Huntelaar mist gewoon de echte snelheid maar dat zien mensen als Tinne niet die alleen op een samenvatting oordelen

Dat bedoel ik nou ook Lennox
Huntelaar mist gewoon de echte snelheid maar dat zien mensen als Tinne niet die alleen op een samenvatting oordelen

Ik begrijp niet waarom je zo zit te bitchen?

Tinne zegt de hele tijd hele normale dingen, dus normaal reageren is niet heel veel gevraagd toch.

Over Huntelaar; hij knokt zich wel terug, dat komt wel goed 8)

Weet je wel hoeveel moeite het mij kost om normaal op/over Ajax te praten/reageren

Ik snap gewoon niet waarom men hier voor kiest, ik denk dat HTC het systeem veranderd, en Huntelaar of zich moet aanpassen of overbodig is.

PSV dacht in winterstop 'even' aan Alves

16/2/2007 10:51

SC Heerenveen-spits Afonso Alves weet zich verzekerd van belangstelling uit binnen- en buitenland. Ook PSV dacht in de winterstop aan de Braziliaan, die nog steeds kan rekenen op interesse uit Eindhoven.
'Zijn naam is al even gevallen toen we in de winterstop een spits zochten', zegt Tonny Bruins Slot in Sportweek. 'Gezien zijn prijskaartje lag het toen niet één-twee-drie binnen ons budget om hem tussentijds te halen, maar we volgen hem nog steeds.'

Alves, die door een knieblessure voorlopig buitenspel staat, is met 22 doelpunten topscorer in de Eredivisie. Dankzij de productiviteit viel de naam van de Braziliaan vaak tijdens alle transfergeruchten. De vraagprijs van SC Heerenveen, dat minstens twintig miljoen verlangde, schrok te veel af. In Friesland meldden zich geen clubs voor Alves.

PSV zocht in de winterstop tevergeefs naar een nieuwe aanvaller. Newcastle United liet Albert Luque niet gaan, zoals NEC niet bereid was in te gaan op het bod op Romano Denneboom en Danko Lazovic niet mocht vertrekken bij Vitesse.

*ik zeg dat ze het (alves) toen hadden moeten doen, nu is het te laat en gaan ze nog meer vragen. Toch wel apart dat H`veen hem heeft. En dat ze nu al zoveel geld vragen (terecht?) waardoor hij voor NL topclubs niet meer interessant is. Het moet niet gekker worden, NL topclubs die de toppers bij subtoppers niet meer kunnen kopen....moet je er nog vroeger bij zijn. Gaat niet goed zo.

Je kan het ook van de andere kant bekijken. Heerenveen heeft het scoutingsapparaat prima op orde. Daar kunnen veel eredivisie teams een voorbeeld aan nemen. Neemt niet weg dat een miskoop daar via de achterdeur vertrekt en bij de topclubs breed uitgemeten in de pers verschijnt.

Zijn genoeg scandinaviers mislukt ook.

Last edited:
Lag het mislukken van de speler maar altijd aan de club..er zijn 100 & 1 redenen.

'Frank Rijkaard verlaat Barcelona'

Uitgegeven: 16 februari 2007 13:31
Laatst gewijzigd: 16 februari 2007 14:34

AMSTERDAM - Frank Rijkaard vertrekt na dit seizoen bij FC Barcelona. De 44-jarige oefenmeester wil zijn komende zomer aflopende contract niet verlengen. Volgens de Spaanse sportkrant AS vertrekt de Amsterdammer vanwege persoonlijke motieven.

Bondscoach Marco van Basten en PSV-trainer Ronald Koeman worden genoemd als zijn opvolger.

*Ik denk dat Koeman gaat. Dit zit al jaren te wachten op Barca...

Nee, Koeman blijft bij PSV. Pas als zijn hand echt zichtbaar wordt gaat hij weg

Maar ik zie het nu al...:|

Nog leuker dan de mislukte aankopen..(de braziliaanse verdediger @ ajax, eerste wedstrijd kopstoot oid ->rood...) zijn de aankopen die mislukken/wegmogen en dan pas succesvol worden....

*ik begin er niet aan

Status
Not open for further replies.