Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Echt sonde. Maar als je zo vroeg tegen een rode kaart oploopt ben weet je al dat het fout gaat. Je speelt met een man minder dus kan je al niet meer echt op balbezit voetballen. Geen balbezit is ook bijna niet bij de goal komen.
Maar ik vind dat ze het zelf een beetje schuld zijn. Anita vond ik veel balverlies lijden ook. Ze hebben nog goede spelers op de bank zitten, daar hadden ze wat mee moeten doen.
1e goal was geen dekking @ 2e paal, anders valt die goal niet. 2e goal hebben we het niet over want dat was de ommekeer van de wedstrijd. De 3e goal is ook een slechte organisatie van de verdediging. Ze gaan met 2 man naar de man toe, Stam laat zich super makkelijk weg spelen, de slimme spits rent naar de 1e paal en trekt zo een gat in de verdediging, waardoor de aankomende man vrijuit kan schieten. Een middenvelder moet gewoon goed meelopen dan valt zo'n goal minder snel. Het zijn allemaal best kleine foutjes die het je zo goed als onmogelijk maken om door te gaan naar de volgende ronde...

Ten Cate moet natuurlijk de afwijziging maken tussen een aanval met 3 creatieve snelle spelers (Leonardo, Babel & de Mul) of een aanval met 2 snelle creatieve spelers en 1 goalgetter.

Ik vind Babel de laatste tijd ook steeds beter worden, dus hem lekker op links laten spelen. Leonardo als backup laten de laatste 20/25min in laten vallen voor Babel of Huntelaar.

huntelaar speelt gewoon kut de laatste tijd. kdenk ook dat ie in een 2 spitsensysteem zoals in het begin tegen bremen een drama is.

Status
Not open for further replies.
Back