This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Ajax, PSV & Feyenoord zijn de clubs die ook in het buitenland nog steeds veel aanzien genieten.

In het buitenland wel.
In en rondom NL merk ik dat H`veen aanzien heeft (scandinavie) en dat Az toch een paar aardige talenten in NL heeft weggehaald, die ook naar Ajax/PSV/Fey.konden. (dembele/jenner)

ben het helemaal met je eens, eindelijk iemand die mijn mening deelt

Ajax supp. durven het imo soms niet te denken. Zoals niemand (nu steeds meed) aan v. Basten durfde te twijfelen.

-----------------------------------------------------

Kaká heeft nu ook een Italiaans paspoort

13/2/2007 20:24

Kaká mag zich vanaf nu ook Italiaan noemen. De Braziliaanse spelmaker van AC Milan verkreeg de Italiaanse nationaliteit.
'Het is een eer om zowel Italiaan als Braziliaan te zijn', verklaarde Ricky op de website van zijn club. 'Ik ben echt heel gelukkig. Dit helpt mij en het kan ook Milan van pas komen.'

*Dit klopt ook niet hoor. Zo de je mag maar 3 niet eu-spelers hebben. Zoals tweede rangs brazilianen die russich worden oid en daar in nat. elftal spelen.
Soort van vervalsing dit. Laat het dan helemaal vrij qua elftal afkomst.

Had je in Nederland ook maar een regel dat je maar 3 buitenlandse spelers in je elftal mag hebben..
Krijg je een veel herkenbaarder elftal.

(Denkt terug aan Roda JC, 11 buitenlanders).

Henk ten Cate komt woensdagavond uit tegen Werder Bremen in de derde ronde van de UEFA Cup met een ongebruikelijke opstelling. Mogelijk begint de Ajax-coach in een 3-5-2-formatie met de negentienjarige Mitchell Donald als debutant op het middenveld. Ook de zeventienjarige Vurnon Anita mag hopen op een basisplaats.

"Ik ben niet bang om met een jeugdspeler te beginnen", aldus Ten Cate dinsdag op de persconferentie. "Het feit dat we Donald en Anita al hebben meegenomen op trainingskamp naar Zuid-Afrika zegt wat dat betreft voldoende."

Ten Cate wordt gedwongen tot improvisatie door blessures voor Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Zdenek Grygera en een schorsing voor George Ogararu. Bovendien is Edgar Davids niet speelgerechtigd. Ondanks de afwezigheid van enkele vaste krachten dreigt voor Klaas-Jan Huntelaar opnieuw een plaats op de bank. Ten Cate maakte voor de positie naast Ryan Babel waarschijnlijk een keuze tussen Huntelaar en Leonardo.

Voormalig Ajax-aanvaller Markus Rosenberg liet zich deze week negatief uit over Ten Cate. "Toen Rosenberg in de spits bij Ajax speelde, stonden we achtste", reageerde de coach. "En nu staan we tweede. Ik zou Markus Rosenberg willen adviseren om zelf ook eens in de spiegel te kijken voordat hij zulke uitspraken doet."

3-5-2, ik ben benieuwd. hopelijk staat hunt weer eens in de basis

De kaarten voor de ajaxieden waren terecht, behalve dan misschien die eerste van linderbergh. Maar die wome , die had er met dik rood af gemoeten!

Idd, maargoed nu is het wel over en sluiten iig. 2-0 is al bijna niet te doen en ik denk zelfs dat er nog wel 1 valt.

Status
Not open for further replies.