Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Vergeet niet dat Ajax het altijd moeilijk heeft in tukkerland. Ze hebben een heel goed middenveld en bakkel wordt gekocht van psv, hopelijk mag Aissati nog een jaartje bij ons blijven.

Mja wel zielig om het vlak voor zo'n wedstrijd te zeggen.
Ach laat hem maar lekker bij Bremen spelen, hij raakt toch geen bal.

En we winnen niet in Duitsland ben ik bang, te veel spelers kunnen niet spelen.

Thomas Vermaelen, Urby Emanuelson en Zdenek Grygera. Bovendien is Edgar Davids niet speelgerechtigd en mag George Ogararu niet spelen wegens een schorsing

Edit: weet ik lennart :*

Gewoon 3-4-3 gaan spelen (God zegene de greep)

Die Diego kampt een beetje met familieproblemen (Pa zit in de bak :D) dus misschien dat die het niet helemaal heeft.

Mja wel zielig om het vlak voor zo'n wedstrijd te zeggen.
Ach laat hem maar lekker bij Bremen spelen, hij raakt toch geen bal.

Zo slecht was hij niet. Wat hij over HTC en Huntelaar is wat overdreven...maar wat er nu met Huntelaar gebeurd :? . En ach, dit hou je altijd bij dit soort transfers en de wedstrijden tegen oude clubs etc.. Misschien klopt het helemaal niet, en heeft hij de helft nieteens zo gezegd.

Dit zou nu typisch zijn:

Stel dat PSV het kampioenschap tegen Twente verliest door zeer goedspel (goals) van Assiati & Bakkal...Imo worden er te veel buitenlanders gehaald. Zeker als je ziet dat zeker assiati het aankan op dat niveau (herrinerd zich de pot tegen Milan :W) Beetje jammer dat ze spelers zoeken die je eigenlijk al hebt.

We gaan er niet vanuit, maar om nu te zeggen dat ik nu nog zo zeker ben van....ook weer niet. (spel tegen AZ & Roda was overigens gewoon goed, 1-1 tegen SPARTA...hmmmzz. dat zijn de potjes die uiteindelijk tellen)

AZ wil Nederlanders bij topclubs kopen
dinsdag, 13 februari om 08:36

Dat AZ zich als doel heeft gesteld om binnen een paar jaar de beste Nederlandse club te worden, is algemeen bekend. Directeur Voetbalzaken Marcel Brands laat in een interview met Voetbal International van aankomende week weten, dat de club uit Alkmaar aankomende zomer verrassende aankopen kan gaan doen.

Gisterenavond in het voetbalprogramma Voetbal Insite kwam VI-hoofdredacteur Johan Derksen met enkele quotes van Brands naar buiten. Zo zou AZ onder meer enkele Nederlandse spelers bij Ajax, Feyenoord en PSV op haar verlanglijstje hebben staan én willen zij proberen deze over te halen om naar Alkmaar te komen.

Daaropvolgend liet Brands optekenen dat ‘de Nederlandse voetbalwereld verbaasd zal opkijken als AZ die namen weet te strikken.’ Er zijn echter nog geen berichten of aanleidingen om welke spelers het gaat.

Haha. Scheringa krijgt het toch wat te hoog in zijn bol hoor. Net of je Ajax/PSV/Feyenoord voor AZ gaat verruilen :D

Wat voor achterban heeft AZ nou eenmaal? Alleen de gloryhunters die 5 jaar geleden nog voor Ajax waren. Historie is de club ook compleet vreemd, alleen een verdwaald kampioenschap eind jaren 60 geloof ik.

Hij kan wel spelers van Ajax / PSV kopen, maar dat moeten dan bankzitters zijn. AZ wordt echt geen structurele topclub.

Idd, spelers zijn niet meer zo clubvast.
En hoeveel gaan er voor het geld? (en dat hebben ze)
Clubhistorie ed heeft voor veel spelers geen waarde meer.

Beetje simpel ook om te denken dat je voor eeuwig 3 topclubs in NL hebt. Ik zou mezelf arrogant vinden als ik dat zou denken.

Status
Not open for further replies.
Back