Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
trappen.gif

5 wedstrijden voor die hufter mag ik hopen. :mad:

Kanker eens op zeg, paar wedstrijden geleden dat hij PRECIES het zelfde en toen werd het allemaal weggewuift

Nee toen deed meneer Sneijder het natuurlijk perongelijk.

Wat een gejank van Erwin Koeman dat hij de scheids tegen had, dat hadden wij ook in roterdam maar daar denkt ie niet meer aan . Hij was wel weer zo eerlijk om toe te geven dat het slecht was wat feyenoord liet zien vanmiddag.

@ Lorenzo
kheb dat toen niet gezien, maar je ziet die mongeaul kijken naar ze knie en hij stampt er vol op.
Ookal deed Sneijder het een andere keer en werd dat niet bestraft, dit is gewoon ook een smerige actie waar die zeker nog ff de aanklager voor aan ze broek moet krijgen

Als ze het zelf doen dan mag het allemaal, maar ohwee als het 1 van de tegen standers het doet dan mag het niet.Wat een gelul.

dat zeg ik niet en dat slaat ook nergens op, maar omdat sneijder niet bestraft werd moet dit ook niet bestraft worden?

Nee er moet alleen niet in 2 maten worden gemeten..
Het is allemaal zo hypocriet als te pest..

Als er wat gebeurt met Ajax wordt er geschreeuwt om moord en brand, als ze het zelf doen wordt er ingedekt hoor.

Het zou altijd bestrafd moeten worden maar een scheids is ook maar een mens.En die kunnen ook niet alles zien.Soms heb je geluk en soms niet.

KNJB KNJB KNJB :D

Je weet wat Ten Cate heeft gezegd he: ''mijn ploegen spelen het best in februari, maart''. Wil Ajax dus terecht landskampioen worden dan zullen ze deze wedstrijden gewoon moeten pakken.

Vind het wel mooi dat PSV zoveel punten verspeeld, iedereen ging het daar al vanuit dat ze kampioen waren en ze hebben nu al bastante veel punten verloren.

Ajax speelt nu anders ook nog waardeloos hoor :X
Vorige week was de 2e helft dramatisch , tegen Groningen was het ook niet geweldig , En vandaag alweer niet :P

Maar als HTC dat zegt moet ik alvast maar wat fakkeltjes aanschaffen voor op het Leidse :D ;)

Vind het wel mooi dat PSV zoveel punten verspeeld, iedereen ging het daar al vanuit dat ze kampioen waren en ze hebben nu al bastante veel punten verloren.

Je weet dat dat niet waar is.
Elf punten was veel...maar je ziet het he...
Maar we blijven hopen. :rolleyes: :|

Betreffende de overtreding van Tininho (toch) tegen Sneijder, schorsen die boel. En ook als wie dan ook het doet. Het heeft geen zin; Toen dit Toen dat...helaas is het nog steeds niet zo dat altijd alles gezien wordt of bestraft word...(is voetbal dan nog wel leuk)

Wel is het een feit dat wanneer er iets tegen een club die veel in de media is, of een 'top' club is of een 'top' speler dan meer in de media komt. Als ze zelf iets doen is het in het nieuws (en ontken je natuurlijk) en als je iets krijgt is het ook in het nieuws. Het is niets nieuws of vreemds. Uiteindelijk zien wij het allemaal, en moeten we accepteren of niet. Ik zou me diep schamen als ik mezelf op tv zoiets ziet doen.

Feyenoord verliest; Twente staat toch niets voor niets boven ze? niets vreemds imo.

PSV gelijk....*duimpt

Ajax wint...het zal toch niet he.. (met al die ajax supp hier ;) )

Last edited:
@ Lorenzo
kheb dat toen niet gezien, maar je ziet die mongeaul kijken naar ze knie en hij stampt er vol op.
Ookal deed Sneijder het een andere keer en werd dat niet bestraft, dit is gewoon ook een smerige actie waar die zeker nog ff de aanklager voor aan ze broek moet krijgen

sneijder.gif

Na lang speurwerk :+

Ik neem aan dat je duidelijk kan zien dat die gozert vaN GRONINGEN aardig door glijdt met zn standbeen.
Als we Feb en Maart goed doorkomen is de kans om kampioen te worden erg goed aanwezig.

Ohja ajax komt nog op bezoek bij ons, dat wordt nog lekker moeilijk voor jullie rObert.Twente is thuis voor de competitie nog ongeslagen, het is maar dat jullie het weten.

Een ongeslagen status betekent vrij weinig, net alsof Twente nu opeens oppermachtig is.

Groningen was vorig seizoen de club die leek aan te haken en kijk eens waar die nu staan.. Heerenveen is het ook nog steeds niet gelukt.
Het zal me niets verbazen als Twente volgend seizoen weer een anonieme subtopper is.

Al hebben ze wel een goed management..

Status
Not open for further replies.
Back