AZ zal Feyenoord aflossen in de top 3, maar als je bij Ajax of PSV speelt ga je dus niet naar AZ ( Lees: basis spelers ).
Je zal dan veel sneller naar het buitenland gaan.
Ik geloof niet dat een Heitinga of Emanuelson naar AZ zal verkassen.
hoezo denk je aan de overstap van Perez?
Over overstappen gesproken..Alves slaat de topclub in NL ook over denk ik.
Perez ging naar Ajax omdat hij dat als een flinke stap voorwaarts zag. Hij vertelde ook dat hij nu eindelijk als een grote voetballer gezien word in Denemarken.
AZ speelt leuk voetbal, maar ze mogen naar mijn inziens pas een grote mond op zetten als ze een paar jaar achter elkaar successen boeken. Tot op heden hebben ze helemaal niets gewonnen (AZ'67 daargelaten) dus een grote mond lijkt me niet op zijn plaats.
Ajax, PSV & Feyenoord zijn de clubs die ook in het buitenland nog steeds veel aanzien genieten.
Wat Rosenberg betreft, zo erg was het toch niet wat die zei? De Arena is ook een theater en Ten Cate zorgt ervoor dat Huntelaar anders speelt. Opzich allemaal waar natuurlijk..
Ik krijg persoonlijk wel het idee dat Leonardo het lieverdje van TC is.
Jullie praten over Huntelaar dat hij als reserve belandt, maar hij speelt een paar keer niet en hij wordt gelijk afgeschreven. Beetje concurrentie kan nooit kwaad, doe je alleen maar meer je bestHij komt wel terug hoor...
Nee, dat is de Mul. Die balt zn dochter :W
Bijna elke week staat er weer een calimero stukje van AZ in de VI. Altijd dezelfde uithalen naar de traditionele top drie en altijd het verhaal dat zij er aan komen.
Ik kan ze niet meer serieus nemen, dan maar arrogant.
Ik krijg persoonlijk wel het idee dat Leonardo het lieverdje van TC is.
daar ging het me niet om. Maar huntelaar is nou typisch een niet-club speler