This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het algemene grote voetbal topic #3

Status
Not open for further replies.
Bijna elke week staat er weer een calimero stukje van AZ in de VI. Altijd dezelfde uithalen naar de traditionele top drie en altijd het verhaal dat zij er aan komen.

Ik kan ze niet meer serieus nemen, dan maar arrogant.

Het serieuze eraan komen is imo sinds v.Gaal. En ik zie het best gebeuren.
Misschien is het altijd wel top3, maar nu ipv Feyenoord, AZ...
Feit is dat ze het geld hebben, een toch goede trainer & de veel spelers willen wel naar AZ. (ik denk meer dan dat jij denkt)

AZ zal Feyenoord aflossen in de top 3, maar als je bij Ajax of PSV speelt ga je dus niet naar AZ ( Lees: basis spelers ).
Je zal dan veel sneller naar het buitenland gaan.

Ik geloof niet dat een Heitinga of Emanuelson naar AZ zal verkassen.

AZ heeft leuke ideeen enzo en spelen zeker geen slecht voetbal, maar ik vind dat ze een veels te grote mond hebben en te ver naast de schoen lopen. Ze praten alsof ze weet ik hoeveel al hebben gewonnen, ze hebben 1 landstitel en 7 jaar terug ofzo heb ik ze tegen VVV in de koel nog zien spelen bijwijze van. Ik wil wel eens zien of ze structureel in de top 3 mee kunnen draaien de komende jaren...

AZ zal Feyenoord aflossen in de top 3, maar als je bij Ajax of PSV speelt ga je dus niet naar AZ ( Lees: basis spelers ).
Je zal dan veel sneller naar het buitenland gaan.

Ik geloof niet dat een Heitinga of Emanuelson naar AZ zal verkassen.

Maar Huntelaar bijv.? (mocht het een invaller blijven etc)

Basis spelers denk ik ook niet zo snel nee.
Maar let wel dat er een hoop nl (talent) op de bank zitten (jeugd) die een "buitenlander" op hun plek zien spelen die niet altijd beter is. Of een trainer die roept we hebben een aanvaller nodig, om vervolgens een aanvaller met talent te verhuren.

De praatjes van Az zijn gekomen door v.Gaal & toendertijd v.Geel.
Ook word Az door de media redelijk de lucht in geprezen alszijnde het team wat het mooiste voetbal speelt... dat helpt ook.

Maar spannend lijkt het me voor een Feyenoord supp.

ik kan me ook niet voorstellen dat die naar AZ overstapt.

Zou toch wel aardig het einde zoek zijn, *denkt aan de overstap van Kenneth Perez*

hoezo denk je aan de overstap van Perez?

Over overstappen gesproken..Alves slaat de topclub in NL ook over denk ik.

Jullie praten over Huntelaar dat hij als reserve belandt, maar hij speelt een paar keer niet en hij wordt gelijk afgeschreven. Beetje concurrentie kan nooit kwaad, doe je alleen maar meer je best Hij komt wel terug hoor...

Huntelaar blabla. Mag er een beetje competitie zijn voor je basisplek, jezus zeg. Kijk naar de verdediging. 3 blessures en er is gelijk een schrijnend tekort aan spelers achterin. Daarom is dubbele bezetting prima.

Morgen ook Perez erbij, zo kan je beetje rouleren. Lijkt me niks mis mee en dat zullen spelers ook wel begrijpen. Als je met interlands, europees voetbal, competitie en beker alle wedstrijden bij elkaar gaat optellen, dan heb je gewoon een brede selectie nodig.

hoezo denk je aan de overstap van Perez?

Over overstappen gesproken..Alves slaat de topclub in NL ook over denk ik.

Perez ging naar Ajax omdat hij dat als een flinke stap voorwaarts zag. Hij vertelde ook dat hij nu eindelijk als een grote voetballer gezien word in Denemarken.

AZ speelt leuk voetbal, maar ze mogen naar mijn inziens pas een grote mond op zetten als ze een paar jaar achter elkaar successen boeken. Tot op heden hebben ze helemaal niets gewonnen (AZ'67 daargelaten) dus een grote mond lijkt me niet op zijn plaats.

Ajax, PSV & Feyenoord zijn de clubs die ook in het buitenland nog steeds veel aanzien genieten.

Wat Rosenberg betreft, zo erg was het toch niet wat die zei? De Arena is ook een theater en Ten Cate zorgt ervoor dat Huntelaar anders speelt. Opzich allemaal waar natuurlijk..

Ik krijg persoonlijk wel het idee dat Leonardo het lieverdje van TC is.

Nee, dat is de Mul. Die balt zn dochter :W

Jullie praten over Huntelaar dat hij als reserve belandt, maar hij speelt een paar keer niet en hij wordt gelijk afgeschreven. Beetje concurrentie kan nooit kwaad, doe je alleen maar meer je best Hij komt wel terug hoor...

daar ging het me niet om. Maar huntelaar is nou typisch een niet-club speler

Bijna elke week staat er weer een calimero stukje van AZ in de VI. Altijd dezelfde uithalen naar de traditionele top drie en altijd het verhaal dat zij er aan komen.

Ik kan ze niet meer serieus nemen, dan maar arrogant.

In het eerste artikel zei Scheringa dat Az niet naar Ajax keek .... Alleen het woord Ajax verscheen wel 29x in dat stukkie
Johan Derksen heeft ome dirk gewoon nodig voor wat centjes voor zijn votje papieren.

Ik krijg persoonlijk wel het idee dat Leonardo het lieverdje van TC is.

De eigen aankopen hebben altijd een streepje voor.
En Leonardo is het lieverdje.

Men zegt wel Huntelaar blabla..concurrentie etc..
Huntelaar is imo zo goed dat hij geen concurrent kan hebben.
Ik snap ook niet dat er iemand kan twijfelen aan Huntelaar.
HTC verneukt hem imo zo. Huntelaar moet altijd spelen. (zie v. Nistelrooij)

Status
Not open for further replies.