Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #6

Status
Not open for further replies.
Haha, ik had niets geks meegenomen maar uiteindelijk toch nog een neus gevonden op de grond :p>..

Dus had er idd wel 1 ja, haha!
 
Er kwam in de TD toko trouwens iemand naar me toe die vroeg om pillen en verdacht veel op iemand van forum leek... Iemand hier die iets moet opbiechten? :+
 
Haha, ik had niets geks meegenomen maar uiteindelijk toch nog een neus gevonden op de grond :p>..

Dus had er idd wel 1 ja, haha!

Haha gekheid gewoon zelf mee genomen dus :*

Was het dit keer een orange version.. :+

[ir]http://img188.imageshack.us/img188/2868/7136474635bagpjpeg.jpg[/ir]

Was mooi om te zien hoe het avond werd en de verlichting :eek::#


Er kwam in de TD toko trouwens iemand naar me toe die vroeg om pillen en verdacht veel op iemand van forum leek... Iemand hier die iets moet opbiechten? :+

Of degene zich wilt melden en wilt biechten :D
 
Sjezus wat een drukte :p


214623_regular.jpg
 
Kom er net een stukje van tegen op fok.nl
Man overlijdt na bezoek Mystery Land



Een 21-jarige inwoner van Spanbroek (Noord-Holland) is in de nacht van zaterdag op zondag overleden na een bezoek aan het festival Mystery Land in Haarlemmermeer. Dat maakte de politie vandaag bekend.

Op de terugweg van het feest werd de man ter hoogte van Berkhout in het bijzijn van zijn vrienden plotseling onwel. Hij is gereanimeerd en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij later die nacht overleed.

De politie wilde niets zeggen over de doodsoorzaak van de man. Een woordvoerster van de GGD Hollands Noorden bevestigde vandaag desgevraagd dat de man een niet-natuurlijke dood is gestorven.



Bron: ANP
 
Kom er net een stukje van tegen op fok.nl
Man overlijdt na bezoek Mystery Land



Een 21-jarige inwoner van Spanbroek (Noord-Holland) is in de nacht van zaterdag op zondag overleden na een bezoek aan het festival Mystery Land in Haarlemmermeer. Dat maakte de politie vandaag bekend.

Op de terugweg van het feest werd de man ter hoogte van Berkhout in het bijzijn van zijn vrienden plotseling onwel. Hij is gereanimeerd en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis, waar hij later die nacht overleed.

De politie wilde niets zeggen over de doodsoorzaak van de man. Een woordvoerster van de GGD Hollands Noorden bevestigde vandaag desgevraagd dat de man een niet-natuurlijke dood is gestorven.



Bron: ANP

Hier vlakbij, Max 5km..
:eek:
 
Pffff heftig dit. Wel jammer dat je gelijk weer van die anti-drugs reacties krijgt, bijvoorbeeld @ telegraaf... 60.000 man, geen vechtpartij gezien, super relaxte sfeer. Hier in de kroeg is de sfeer toch echt wel anders dan op zo'n groot feest.
 
Kan je verwachten hé. Vaak van mensen die zaterdag om half 12 's avonds weer thuis moeten zijn omdat zondag een rustdag is. ;)
 
@ Cor van dijk

[ir]http://94.100.116.83/714600001-714650000/714610501-714610600/714610600_6_yVAH.jpeg[/ir]
 
Ben ook mee gevraagd, doe het niet, awakenings word me eerste techno feest dus als ik het niks vind is dat ook weer zonde :p daarbij is 2 feesten in een maand wel prima denk ik zo.
 
:p

Heb ik al vaker gehoord, wil eens naar een techno feest, lijkt me ook wel gaaf en dan q-base er ook nog bij word ff te gek voor de portemonnee :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top