Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #6

Status
Not open for further replies.
Gecondoleerd Delano! Damn! :(

Ik was te vinden bij Vage gasten en OI.. Verder best lang @ Q stage gestaan, man man man wat is hardstyle eentonig :D
 
Gecondoleerd man, sterkte er mee !

Aanvullend van mij, Lang geleden dat ik zon vet feest had, q stage was erg druk ja helemaal op het einde maar stond een beetje achterin en amper last gehad van anderen :p

Ook nog ff staan chillen bij techno maar hield het niet zo lang vol daar.

Volgens mij baas nog wel zien lopen, wit shirt en grijze korte broek toevallig ? verder helemaal niemand gezien, misschien maar beter ook :p
 
Last edited:
Ik was wel helemaal blij dat er gewoon Dikke dubstep werd gedraaid en @ Thunderdome kk harde DnB van Current Value :W
 
Jezus wat een feest:D

Was denk ik de fijnste dag uit me leven:p

De afsluiting bij de mainstage is met geen pen te beschrijven. De vuurwerk show was abnormaal vet!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=RUgBA4PuoiY&feature=related"]YouTube - Mysteryland 2009 vuurwerk (part: 2)[/ame]

Verder ben ik bij Thunderdome. q-dance, dirtydutch en mainstage gweest:p

q-dance was op het moment toen k er was erg druk dus daar bleef ik niet lang. Was toen naar thunderdome geweest... Nog nooit zoiets leips meegemaakt:D

En bij mainstage swedishhousemafia meegemaakt.. Ik vond ze naast de vuurwerkshow toch wel het hoogtepunt van de dag.

@ Delano gecondoleerd man!!
 
Last edited:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=imh3hZj1p6E"]YouTube - VOLTT 2009 - RICHIE HAWTIN in the RAIN[/ame]

Zelfs de regen kon ons niet meer houde, was echt geweldig.
Richie hawtin 9||6
 
iemand de swedish house maffia nog meegemaakt ?

Ja! en het was echt KUT!

Paar vrienden van me moesten er perce heen, viel zwaar tegen!

Daarvoor lekker op Q gechillt.. En na Swedish house mafia naar vage gasten gegaan, wel een top daggie gehad!
 
Mega vette dag gehad! Vorig jaar goed bereik gehad met me phone maar dat was nu dus beduidend minder :(!

Wat ik wel jammer vond was dat Evil Activities de hele tijd dikke hc draaide en afsloot met een hardstyle nummer :')..
Dankzij de regen nog erg gelachen om alle schuivers van de pyramide :p!

Delanow: Gecondoleerd man! Kun je misschien wat meer er over vertellen in het drugs topic, of heb je daar nog ff geen behoefte aan? Ben wel erg benieuwd naar hoe het is gegaan namelijk..
 
Mega vette dag gehad! Vorig jaar goed bereik gehad met me phone maar dat was nu dus beduidend minder :(!

Wat ik wel jammer vond was dat Evil Activities de hele tijd dikke hc draaide en afsloot met een hardstyle nummer :')..
Dankzij de regen nog erg gelachen om alle schuivers van de pyramide :p!

Delanow: Gecondoleerd man! Kun je misschien wat meer er over vertellen in het drugs topic, of heb je daar nog ff geen behoefte aan? Ben wel erg benieuwd naar hoe het is gegaan namelijk..

Had wel continu goed bereik met m'n telefoon, maar netwerk was daar gewoon overbelast ofzo.. Kreeg om half 2 's nachts toen we op weg naar huis waren een smsje dat om half 10 verstuurd was 8P
 
Hmm kut dat het zo druk was! Wilde er ook wel heen, maargoed, t was al uitverkocht. Ik ga toch liever dan maar naar de echte Q-dance feesten. Eerdere edities was het ook echt druk bij de Q-dance stage. Kan je weten dat het steeds drukker wordt.... :)
 
Voltt was vet!
Richie Hawtin opende vet, maar vond het daarna een btje tegen vallen eigenlijk.
Toen de regen kwam maar er vandoor gegaan... ;)

Delano, gecondoleerd man, echt kut om te horen...
 
Douwe, ik liep vrijwel de hele dag zonder shirt (als een van de weinigen), maar had wel een bijna wit shirt aan met beige korte broek... Ikzelf heb alleen Erik ff gespot, maar die had een mooi vrouwtje bij zich, dus die was snel weer weg:W
 
Ok, ik stond bijna de hele dag rechts van het midden tussen de 2 barren in, dacht je 2 keer te zien lopen maar om nou te gaan roepen/rennen leek me beetje raar :p

Duik nou me nest in, ben gesloopt :p
 
Ik heb het iig erg naar me zin gehad op Voltt, geen moeimakers alleen maar relaxte mensen.
Sommigen tot het einde gebleven? gvd zeg :D

Ja, stond bij Hawtin tot het geluid uit ging. Ik was echt DOORWEEKT. Goddomme wat een noodweer :D Daarna nog zeik en zeiknat 40min bij de pondjes moeten wachten, damn wat had ik het koud :(
 
Hele dag bij Q gestaan. Was echt relaxed :W! Top dag gehad. Alleen na afloop echt chaos zeg tering :D. Ik heb je ook nog zien lopen Baasje! Maar ik was op dat moment al tot niks meer in staat... Ook echt een uur liggen nollen op de berg :p.
 
Ja, stond bij Hawtin tot het geluid uit ging. Ik was echt DOORWEEKT. Goddomme wat een noodweer :D Daarna nog zeik en zeiknat 40min bij de pondjes moeten wachten, damn wat had ik het koud :(

:D:D Godverdomme wat was dat erg he, ik heb mezelf nog naar binnen geramd bij die kluisjes toen het zo hard regende :p
Toen naar het pondje, 15min wachten en we zaten d'r op.
10 min op centraal station en gelijk de trein genomen, best geluk gehad dus :p

Verder was de dag geniaal imo.
 
Whoo, dat was wel weer een feestje om niet te vergeten.. :winner:

2 Maatjes die voor het 1e moesten optreden bij stand van vage gasten :)

Verders bij Dirty Dutch, Flamingo nights, Q-Dance stage geweest

Al is hardstyle niet echt mijn ding..

Heb wel ff boven op de berg me ogen staan uit te kijken en genoten van de afsluiting :W

Heb volgens mij ook nog een paar bekende forum gezichten gezien..

(Cor had jij je clown's neusje weer op..? :+)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top