This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #5

Status
Not open for further replies.
Ik heb ook 4 kaarten voor Defqon. Alleen ik zit dus in Amerika. Ik ga ze gewoon netjes voor de normale prijs aan een bekende verkopen.

Trouwens voor Emporium heb ik ook VIP-Kaarten. Toch best wel relax. Vorig jaar ook gehad.
 
Ik heb er net 4 besteld :W Thnx to delano

edit: Heb net 4 pdf's binnen!

edit: Via die actie van DJGuide zijn nu al 11.000 kaarten minimaal verkocht!
Om 11:30 was het ticketnummer: 2200.
Om 13:30 was het ticketnummer: 6700.
En nu op 15:30 is het ticketnummer 10965.

Blijft weinig over voor volgende week, ook al door die code actie (en vorige week zon link waar je kon bestellen).
 
Last edited:
Op Partyflock staat dat iemand heeft gebeld, en er werd gezegd dat alle kaarten die via die link zijn besteld geannuleerd worden. Ik zelf heb 'm ook via die link besteld, je weet 't maar nooit Krijg m'n geld toch wel terug, mocht 't geannuleerd worden.
 
Mja, dat gezeik heb je niks aan *zucht*

Maar beter houden ze deze kaarten gewoon beschikbaar, scheelt een hoop gezeik volgende week.
 
lekker straks 12000 kaarten naar de klote omdat ze geannuleerd zijn,ze willen juist verkomen dat ze geen marktplaats handellaartjes buiten houden.
Wat denk je als ze ineens allemaal kaarten gaan annuleren,dat word wat bij de ingang
 
Ik heb er iig 1 besteld, heb 'm ook al. Zie wel of ie geannuleerd wordt.

edit:/
Q-dance heeft begrepen dat er misbruik wordt gemaakt van een paar van de verzonden codes. Let wel dat alleen de personen die van Q-dance een mail met een code hebben gehad, met hun eigen Ticketonline account kaarten kunnen bestellen.

Alle andere bestellingen worden achterhaald en de kaarten geannuleerd. Q-dance betreurt het wel dat er misbruik gemaakt wordt, gelukkig is het op kleine schaal en 100% te achterhalen.
Dus bespaar je de moeite en vooral de teleurstelling en wacht met kaarten bestellen totdat het officieel écht kan.

Bron: www.q-dance.nl
 
Het is echt niet mogelijk dat ze dit gaan annuleren, de koper doet NIETS fout. Er word niet gekloot met urls e.d. Het komt van een erkende site af (djguide) die door linkt naar deze site. Dit is in mijn ogen makkelijk aan te vechten mochten ze dit als nog gaan annuleren. Mocht het systeem nou zijn gekraakt oid dan is het een ander verhaal, maar dit is niet van toepassing.

En tickets die met een q-dance code zijn gekocht die NIET bij het ticketonline account hoorde zijn ongeldig! Dus als jij een q-dance code hebt gekregen van een maatje, en je hebt hem gekocht met je eigen email adres dan heb je pech!
 
Update van DJGUIDE

Hallo ,

Ga daar maar wel vanuit, die link hadden wij nooit mogen krijgen van ticketonline. Zij leveren ons geautomatiseerd de voorverkooplinks aan en die zetten wij online. Deze link hadden ze nog niet aan ons mogen aanleveren.
 
De link is inmiddels ook al van de site Als het echt zo is dat hij perongeluk is vrij gekomen, dan laten ze hem heus niet van 11 uur smorgens tot nu open staan. Zon site haal je binnen 2 min offline
 
Zoals ik hier lees zijn de kaarten met code gewoon geldig

Maar door al dit gezeik kun je daar natuurlijk ook niet meer van op aan :X
 
Op deze pagina terecht gekomen zonder dat je een voorinschrijvingscode gehad hebt?
Je hebt dan geen recht op tickets voor Defqon. Je tickets zullen automatisch geannuleerd worden. Voorkom dus teleurstelling en wacht totdat de reguliere verkoop van Defqon van start gaat!

Tickets zonder code gaan dus niet door

Gelukkig had ik ook nog een code achter de hand
 
Status
Not open for further replies.