This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #4

Status
Not open for further replies.
weet je hoe het geluid was met Qlimax? Om te janken! Als ik een feestje ga bouwen maakt mij de aankleding enzo niet veel uit. Kom voor de muziek en daar moet het geluid goed van zijn!
 
weet je hoe het geluid was met Qlimax? Om te janken! Als ik een feestje ga bouwen maakt mij de aankleding enzo niet veel uit. Kom voor de muziek en daar moet het geluid goed van zijn!

Ik vind het sowieso op bijna elk feest te triest voor woorden.. Ze snappen er niets van... Geluid hoeft niet hard te zijn, maar goed en zuiver.. Dat gevoel dat het hard gaat kun je wel 'kunstmatig' hoog houden door de bass goed af te stellen..
 
Ik vind het sowieso op bijna elk feest te triest voor woorden.. Ze snappen er niets van... Geluid hoeft niet hard te zijn, maar goed en zuiver.. Dat gevoel dat het hard gaat kun je wel 'kunstmatig' hoog houden door de bass goed af te stellen..

True, geluid was op TD wel goed alleen de bass was nergens te vinden ;(
 
Geluid is n iet slecht vind ik meestal, maar het is gewoon te zacht. Helemaal nu ik naar pokke kerst herrie ben geweest. Dat was pas HARD.
 
Joepie bussum. Wordt zeker smuggler?
Nou ik ga morgen wel weer ff raggen op me nieuwe Nikeee'ss.

Heb nu echt wel heeeeeel erg heimwee naar Qountdown. Allemaal foto te bekijken en die live setjes aan het luisteren wordt er ook niet beter op. Was echt zo mooie avond, zou het wel elke dag opnieuw willen beleven. Zometeen ff de kroeg in duiken denk ik en hopelijk vergeet ik het een beetje.
 
bij elk hardcore feest in de rdb kan je er wel van uit gaan
dat het iig snoei hard staat. of het zuiver en of goed is, is een tweede.
 
Vond bij 15 yrs of nightmare echt zonde dat die bass niet lekker afgesteld stond. In de main stond het geluid hard zat, alleen je voelde niks.
En dan kunnen de dj's nog zo goed draaien, dan is het voor mij al een heel belangrijke factor voor een leuk feestje weggevallen.
 
Echt heel erge heimwee. Nog nooit zo gehad, voelt echt alsof er relatie uit is ofzo. Wil zooo graag terug. Toen ik het filmpje zag werd het me bijna teveel.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nexVn5TUkT0"]YouTube - Qountdown![/ame]
 
Kk dik gek :W! Zit echt met kippenvel te kijken. Jij zal je echt goed vermaakt hebben :#!

Edit; iemand link naar die set? Wat een lekker stuk zeg bij 1:50 :winner:.
 
Last edited:
Het is zo lastig, als je de livesets terug luistert, filmpjes kijkt enzo.. dan zou ik er zo heen gaan

Alleen oud en nieuw is hier ook weer iets aparts, wat ik ook weer niet wil missen
 
Qountdown was zeker één van de betere/beste feesten voor mij dit jaar! Sowieso zijn vrijwel alle feesten in de HMH van te voren al geslaagd, echt een perfecte party locatie!
 
Ziet er inderdaad te vet uit. zit ook de livesetjes te luisteren
Vind oud en nieuw altijd wel lastig indelen waar je heen moet gaan enzo, zeker met oud en nieuwe wil je geen kut avond hebben Maar qountdown was zeker vet geweest
 
Status
Not open for further replies.