Grote hardhouse/techno/trance/hardcore feesten topic #2

Status
Not open for further replies.
Ja maar dat is anders, die mensen zijn juist nog bewust van wat ze doen, hiermee moet je natuurlijk niet de jochies meetellen die net komen kijken met een halve pil na het 2e feestje.
Daarintegen bij techno feesten zijn die mensen te vaak in hun eigen wereld dat ze niet eens meer normaal aanspreekbaar zijn, maar dat is puur mijn eigen ervaring en dat kan iedereen anders zien.

Hond ruikt 110% zeker door je deo/balsem etc heen, ik ken toevallig een fokker.
Je kunt altijd gewoon met een grote groep mensen naar binnen lopen of met een boog eromheen, verkleint de kans enorm.

Het valt mij mee hoor, op elk feest heb je wel een aantal van die figuren die compleet van het padje rondstrompelen. Ik hou het redelijk normaal. Wil de volgende dag nog wel een beetje weten waar ik zo'n duur kaartje voor heb gekocht :p

En ach, ik merk het zaterdag wel. Alle kleine beetjes helpen dus ik smeer er gewoon een hoop rotzooi op en sluit het zakje goed af. Ik denk dat het voor het grootste gedeelte angst inpraten is..
 
Ja dat ongetwijfeld, als je met een rechte lijn naar de ingang loopt en opeens stopt bij het zien van een hond is dat wel heel duidelijk ja, dan mag je even bukken voor oom agent.
 
Ach... jongens. Maak je niet zo druk in Nederland! Ben 2 maand geleden in Venezuela eruit gehaald. Net 5 minuten voordat het vliegtuig wou opstijgen door 4 soldaten! Dus ik word nu niet zo snel bang meer. Heb daar wel even de angstigste momenten van mijn leven gehad!
 
Nee, dat niet. Maar als jij uit een vliegtuig wordt gehaald met 300 mensen erin door 4 soldaten dan begin je toch te twijfelen of ze misschien iets in je koffer hebben gedaan.
 
Had met wat meedere factoren te maken. Daardoor kwam ik wat verdacht over denk ik.

We waren de enigste toeristen. Ik zelf ben 3x in een jaar in Zuid-Amerika geweest. Had in Visum ingevuld dat ik student was. En misschien wel iets verdachts in mijn koffer gezien op het scanapparaat bij de laatste check.

Maar wat het precies was is me niet duidelijk. Aangezien ze daar alleen Spaans konden. En dat versta ik niet.

Vliegtuig wel 2 uur vertraging daardoor.
 
Shit er zou maar zo'n onverlaat iets in je bagage hebben gestopt. En je moet daar de gevangenis (lees: rioolput) in, ik kan begrijpen dat je hart in je keel zat...
 
Idd, wij gaan ook op vakantie en hebben koffers van 180euro per stuk gekocht.
Die kan je dus niet openen. Alsie 1x valt of als er drugs in gestop wordt is die 180euro niets meer.
Veiligheid voor alles.
Feest zal wel meevallen..Gewoon geen drugs meenemen. niets aan het handje :D
 
Het valt mij mee hoor, op elk feest heb je wel een aantal van die figuren die compleet van het padje rondstrompelen. Ik hou het redelijk normaal. Wil de volgende dag nog wel een beetje weten waar ik zo'n duur kaartje voor heb gekocht :p

En ach, ik merk het zaterdag wel. Alle kleine beetjes helpen dus ik smeer er gewoon een hoop rotzooi op en sluit het zakje goed af. Ik denk dat het voor het grootste gedeelte angst inpraten is..
De beste manier om je pakketje geurloos te maken is door het 10 minuten in benzine onder te dompelen. Daarna blijft er geen enkel geurspoor meer achter. Dit wordt ook in de profi business gedaan. Zorg er wel voor dat het kunstof tegen benzine kan.
 
nee omdat het gwn chille mensen zijn :) bij hardcore feesten zijn ze zkr niet uit hun plaat? sfeer vind k daar vaak grimmig

sfeer vaak grimmig, beetje loos vind je zelf niet? Ik ben bij meerdere HC feesten geweest waaronder Thunderdome ( die toch zeker ook niet echt chill in het daglicht staat kwa mensen ) maar hier was de sfeer zeker zo goed dat het in mijn top 5 beste feesten staat ;)!

Terwijl ik niet eens een die-hard hardcore gast ben ;)!
 
Thunderdome was zeker vet Plant :W
Heb jij alleen vrij weinig gezien :#
Alleen jammer dat jij je telefoon moest verliesen bij jou eerste TD :p
 
oooooo morgen awakenings festivallll, helemaal zin, morgen om half12 de bus van sloterdijk naar spaarnwoude, en van 12 tot 00 helemaal loco daar!

wordt veeeeeeeeelste bruut 8)
 
Zo beetje laat
Maar wat was defqon gewoon weer slecht..
ZO slecht dat we volgend jaar maar weer moeten kijken of het weer te overtreffen is..

Echt waren om kwart over 11 binnen sochtens..
Heledag heel goed lopen vermaken daar!!! Veel bij red bleu en black geweest..
Maar wat draait die technoboy slecht zeg. Dus daarook zo weer weg.

Ook echt super veel goede sets gehoord. Gewoon om van te dromen.
Dit jaar voor het eerst meer naar hardstyle geweest.. eerst altijd maar hardcore of harder..
Moet zeggen is me ook wel goed bevallen.. maar moest vaak gewoon ff naar black toe..
Dat stukje in dat flmpje 2 paginas terug was echt super vet!!! Stond ergens halverwege tussen de 2 voorste torens in.. toen.
En toen A-drive op kwam bij bleu met zijn oranje vlag.. Iedereen 5 min lang holland holland..tjah wat zal ik der van zeggen.. maakte het sfeertje wel beter!
Vond alleen de main der wat minder uit zien dan vorig jaar.. maar wat een licht show maar weer maakte veel goed!
Alleen jammer dat het drinken weer duurder geworden is. en dat het bier op het laatst op was bij de main.
Heb nog wel super vette filmpjes!!! maar die zijn zon 1 gb groot.. dus krijg ik niet geupload. IS vand e afsluiting op de main. Op het laatst maar gestopt met filmen moesten gewoon nog goed los!!

Echt gewoon weer een pracht feest!!!

Nu op naar decibel..!!! Wordt weer geweldig net als vorig jaar..
Daarna Q-Base (H) word wel de eerste x maar zal ook wel gek worden..
kan nu al niet meer wachten
Zie dat der super veel hier ook naar decibel gaan..
Ook naar q-bae of niet?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top