This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
vanavond nog even naar Bloody sunday geweest in culemborg.
tempo mocht van mij wel iets omhoog, maar was wel gezellig

ach het was gratis en er werden ijsjes uit gedeeld (net als de vorige keer). goed bezig dus

vanavond nog even naar Bloody sunday geweest in culemborg.
tempo mocht van mij wel iets omhoog, maar was wel gezellig

ach het was gratis en er werden ijsjes uit gedeeld (net als de vorige keer). goed bezig dus

Tot hoelaat was jij er? Ik ben van een uur of 10/half 11 geweest, en rond 11 was t toch wel ramme geblazen met the visitor!

Volgens mij iemand zijn vriendin toch?
En erna nog keer door hardmusic-community maar die staan nog niet online.

Ja ik maar niet mijn camera ga er vanavond ff achteraan post zo snel mogelijk
Heb me goed vermaakt heel de avond top gevoeld met een grote pret bakkes
2e meeting alleen gemist toen stond ik me ergens super te voelen bij een zaal waar ik niks zag door die irritante stroboscoop lampen
Verder echt een top avond gehad!

Thrillogy was wel geslaagd vond het een prima feest.
Kreeg alleen helaas erg last van mn rug rond 6 uur, dus maar naar huis gegaan...

wel cool dat er nog zoveel naar de meeting kwamen

inderdaad, heb me super vermaakt! En meeting was ook wel vet. 2e meeting is niemand meer geweest ofwel? Na de 1e meeting nog ff met erwinz en zn maat plant gemeet. Ben benieuwd naar de foto

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Gagaf0l03Tk&feature=player_embedded"]YouTube - thrillogy 2010 nosferatu vs partyraiser moet stoppen angerfist yes[/ame]

haha bedenk me net ineens dat ik plant ergens in de eetzaal tegen kwam wou hem nog even aanspreken maar begon ineens een kip na te doen
Dus maar doorgelopen

Status
Not open for further replies.