Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Ik zal er ongeveer zo bijlopen verwacht ik :P (Rechts) Dus als je me ziet spreek me maar aan haha

euphoria.jpg

Hahaha, ja ik ben an de alcohol, mag niet meer voetballen wanneer ik wat heb gehad.. Aanzien ik zon ontzettende idioot in het veld ben en na de pot minimaal 10 minuten op de grond lig omdat ik een soort van steken heb 8P..

Rick sms me nog even van te voren, heb je nummer niet meer.. Weer eens een andere phone :P..

1007606589_5_p2Nw.jpeg

Ik ben die onderste :P zal of een dat zwarte hempje vand ie foto aan hebben of zwart shirt met een chick erop :D

en voor de zekerheid he rechts achter als je met je neus naar het podium staat he :P

Hahaha, ja ik ben an de alcohol, mag niet meer voetballen wanneer ik wat heb gehad.. Aanzien ik zon ontzettende idioot in het veld ben en na de pot minimaal 10 minuten op de grond lig omdat ik een soort van steken heb 8P..

Rick sms me nog even van te voren, heb je nummer niet meer.. Weer eens een andere phone :P..

haha.. is inderdaad niet echt bevorderlijk nee. Zal je sms´en. Moet er wel even aan denken 2 uur. Dadelijk sta ik natuurlijk weer in de verkeerde zaal net als 2 jaar geleden op Inqontrol?

Status
Not open for further replies.
Back