Cor_vandijk aka Der Plant! 27 October 2010 #21 Oooo dat kan wel kloppen .. Meetings waren tot nu toe niet echt succesvol moet ik zeggen.
bartj HousePaus 27 October 2010 #22 haha ik zet het gewoon in mijn agenda op me telefoon dn komt het welgoed
maikel_rox MKIV 27 October 2010 #23 en dan sta je daar in je eentje Alleen defqon jaartje terug was er volgens mij een meeting waar meer als 5 man stond
en dan sta je daar in je eentje Alleen defqon jaartje terug was er volgens mij een meeting waar meer als 5 man stond
Loek92 Well-Known Member 27 October 2010 #24 Extera said: Nog mensen die de week erna naar MOH gaan? Click to expand... Ik+ralf+
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 27 October 2010 #25 Wil ook wel naar MOH, maar zit een beetje met de afstand > 3 uur rijden :X + De lijn omhoog is ook niet geheel boeiend. Enkel de Italianen en Partyraiser boeit mij.
Wil ook wel naar MOH, maar zit een beetje met de afstand > 3 uur rijden :X + De lijn omhoog is ook niet geheel boeiend. Enkel de Italianen en Partyraiser boeit mij.
Rick Well-Known Member 27 October 2010 #26 Qlimax aantal jaren geleden stonden we ook met aardig wat man! En Decibel bij go-fast toen. Denk jaar of 3 terug ofzo.
Qlimax aantal jaren geleden stonden we ook met aardig wat man! En Decibel bij go-fast toen. Denk jaar of 3 terug ofzo.
Wanksta BaMed 27 October 2010 #27 ik zit nog te twijfelen of ik naar trillogy wil. Ene kant heb ik wel zin. Andere kant het KAN NEEEEEVVVVEEERRR nooit tippen aan pandemonium. En ben bang dat het niet leuk wordt.
ik zit nog te twijfelen of ik naar trillogy wil. Ene kant heb ik wel zin. Andere kant het KAN NEEEEEVVVVEEERRR nooit tippen aan pandemonium. En ben bang dat het niet leuk wordt.
pimS Dajumn! 27 October 2010 #29 Ik wil er al tijden heen, maar eindelijk een keer qountdown tickets en r met een leuke groep heen Kan nu al niet wachten
Ik wil er al tijden heen, maar eindelijk een keer qountdown tickets en r met een leuke groep heen Kan nu al niet wachten
superspnl Nick 28 October 2010 #30 Ook echt fucking veel zin in Thrillogy :~ Meeting dus 2 uur rechts achterin zaal 1 ? Zal proberen te komen haha
Ook echt fucking veel zin in Thrillogy :~ Meeting dus 2 uur rechts achterin zaal 1 ? Zal proberen te komen haha
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 28 October 2010 #31 Sjors serieus..... Wtf kan het boeien of het wel of niet kan tippen aan Pandemonium?
Cor_vandijk aka Der Plant! 28 October 2010 #32 Sjorsje, die hc word echt wel dik hoor! En pandemonium was idd wel echt TE VET!!
ErwinZ GC Member 28 October 2010 #34 [5th] Douwe said: Idd, eerst komt je kaak voorbij, dan een altijd glimlachende vriendin en dan jij er achteraan. Niet te missen. Click to expand... M'n vriendin gaat niet mee dit keer
[5th] Douwe said: Idd, eerst komt je kaak voorbij, dan een altijd glimlachende vriendin en dan jij er achteraan. Niet te missen. Click to expand... M'n vriendin gaat niet mee dit keer
ErwinZ GC Member 28 October 2010 #35 Rick said: Qlimax aantal jaren geleden stonden we ook met aardig wat man! En Decibel bij go-fast toen. Denk jaar of 3 terug ofzo. Click to expand... Qlimax 2008 bedoel je denk ik? Toen waren we wel met aardig wat mensen idd! Ik zet de meeting in m'n telefoon, zie wel of ik er ben MHRntt said: Rond 2 uur rechtsachterin zaal 1? Click to expand... Beter rechtsvoor bij 't podium lijkt me? Om 2 uur.
Rick said: Qlimax aantal jaren geleden stonden we ook met aardig wat man! En Decibel bij go-fast toen. Denk jaar of 3 terug ofzo. Click to expand... Qlimax 2008 bedoel je denk ik? Toen waren we wel met aardig wat mensen idd! Ik zet de meeting in m'n telefoon, zie wel of ik er ben MHRntt said: Rond 2 uur rechtsachterin zaal 1? Click to expand... Beter rechtsvoor bij 't podium lijkt me? Om 2 uur.
snackie Date screw up crew 28 October 2010 #36 en in de hardcore ? zo te zien zijn de meeste hier in de HC te vinden
Extera De oude Titera :) 28 October 2010 #38 ja nou waar dan? en hoe laat dan zet ik m ook wel in me tel die ik toch niet voel of hoor
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 29 October 2010 #40 En voor de hardcore peepz lekker vooraan midden tegen het hek ? Daar ga ik heen en enkel voor drinken en pisse ga ik daar niet weg :_
En voor de hardcore peepz lekker vooraan midden tegen het hek ? Daar ga ik heen en enkel voor drinken en pisse ga ik daar niet weg :_