gvd dat is een goede ik denk de eerste?
Ik heb de kriebels gvd al weer hoor, dit word heerlijk!
:W
te herkennen aan dit shirt denk ik, misschien ook aan die meid :+
[ir]http://94.100.114.90/977600001-977650000/977606701-977606800/977606790_6_lrX7.jpeg[/ir]
Er werd echt fuuucking lekker gedraaid in de hardcore, en was echt gezellig met de groep. Eindelijk eens met iedereen staan stampen ipv dat iedereen vdk ergens lost op het feest is. Meeting was ook leuk, enkel jammer dat Herr Plant er niet was omdat die vertraging had ofzo?
Maar werd echt beroerd van die cola door de koolzuur, dikke schuimpens en boeren hele tijd...daar door ook niet echt los kunnen gaan, werd ook para van die stroboscooplampen en vlammen. Sjors die bekertje over me heen tikte en uit schrik telefoon liet vallen en het eerst niet meer goed deed. Portemonnee die iemand anders gelukkig van de grond af raapte want die was uit mijn broek gevallen voor het eerst in 45 feesten.
En WAAROM mocht Partyraiser niet door tot 7 uur terwijl dat wel op de site stond :X Godver ingehouden zodat ik laatste uur naar de klote kon gaan werd hij opeens vies afgekapt en mocht het nummer niet eens af maken, kut B2S .