GZ was idd juist vet omdat het snachts was, die lui die je daar tegen komt moet je echt niet de hele dag in dachtlicht zien hoor... Godverdomme wat een gedrochten, die zie je normaal nooit op straat, alleen op ground zero!
Net ff de agenda op PF aan het vullen geweest
Word weer een heerlijke zomer :W
Dat wordt paar mooie afters vind ik!!
Dat wordt paar mooie afters vind ik!!
Damn, in Zak is zaterdag ook wel een mooi feestje zeg :W.
Weet iemand hoe de regels nou precies zijn wat winterbanden betreft? Ik ben namelijk de enige met winterbanden, en ben niet van plan te bob'n.. (afgelopen keren was ik al de sjaak)
Ik ben al tig keer naar zak geweest (rijdt wel altijd binnendoor) en nog nooit een duitse jut gezien.
Zolang er geen sneeuw ligt zou ik er zo zonder winterbanden heen rijden, is maar net over de grens
Decibel? Dat wordt gehouden óp een vakantiepark, tuurlijk kun je daar wat hurenWij gaan dit jaar ook waarschijnlijk, waar valt er in de buurt wat leuks te huren voor 8+ man? Geen zin om 3 uur terug te rijden :+
Volgens mij is kon niet de verleden tijd van kennen hoor :+.Grappige is dat ik mijn GF er een paar keer op zie terwijl ik haar toen nog niet kon
Als je Decibel bedoeld, gewoon naar die camping gaan.Wij gaan dit jaar ook waarschijnlijk, waar valt er in de buurt wat leuks te huren voor 8+ man? Geen zin om 3 uur terug te rijden :+
Ik lag er om half 7 in, compleet gedrogeerd door Wanksta 8P