Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Ik lees op Partyflock ook allemaal dat het zo druk was, maar daar heb ik echt geen last van gehad hoor?
Wij hadden midden in de main genoeg ruimte en ook in de hardcore area? In die twee andere hokken ben ik niet veel geweest, maar in de frenchcore was het wel druk ja. Maar dat hok is al vol als er 10 man staat8P

Nog mooi filmpje van BKJN
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0CujJDuOnUk&feature=player_embedded"]YouTube - Laser Show Beter kom je niet vs Day-mar 22-1-2011[/ame]
Ik sta links net buiten beeld, rest van de groep staat er wel op:+

12 feb gaan wij naar gelredome arnhem naar hardbass. Maar nu zijn we met 2 man en geen 1 wil bob zijn. Stopt daar ook in de buurt een trein oid? Of is dat veel gedoe...

Je kunt gewoon met de trein naar Arnhem. Voor het station kun je in de bus stappen die je naar de Gelredome brengt. Kost 3 euro oid.

Nadeel is wel dat het net vee vervoer is :+ De bus wordt helemaal vol gepropt. Maarja, is maar een klein stukje rijden.

Wij gaan dit jaar gelukkig met de auto.

edit: Te laat ;(

Ik ga er niet aan beginnen :D Op Qlimax ook teveel gelopen, te weinig gestampt.
Mensen zoeken mij maar lekker :D

Ik ga weer in een vakantiepark in de buurt dat weekend, met 15 man geloof ik. Word weer een idioot weekend :W

Dat rondlopen begin ik ook echt niet meer aan, mis je de helft van het feest meestal :P

En als er mensen in de groep zijn die naar een andere area willen, dan splitsen we gewoon. Dan heeft ook iedereen het feestje gehad wat die zelf wil :)

Je kan ook een half uurtje rond lopen... Maar meestal is iedereen wauz en dan komt het niet goed. Je moet echt gewoon een uiterst punt hebben ofzo haha.

Denk dat het met de trein word. Niet echt fan van maar goed.

Status
Not open for further replies.
Back