Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
GZ was idd juist vet omdat het snachts was, die lui die je daar tegen komt moet je echt niet de hele dag in dachtlicht zien hoor... Godverdomme wat een gedrochten, die zie je normaal nooit op straat, alleen op ground zero :D!

Net maar ff kaartje gehaald voor xx raw, paar vrienden van me die nooit feestje gaan komen een keer mee. Ben benieuwd :/

Damn, in Zak is zaterdag ook wel een mooi feestje zeg :W.

Weet iemand hoe de regels nou precies zijn wat winterbanden betreft? Ik ben namelijk de enige met winterbanden, en ben niet van plan te bob'n.. (afgelopen keren was ik al de sjaak)

Damn, in Zak is zaterdag ook wel een mooi feestje zeg :W.

Weet iemand hoe de regels nou precies zijn wat winterbanden betreft? Ik ben namelijk de enige met winterbanden, en ben niet van plan te bob'n.. (afgelopen keren was ik al de sjaak)

Ik ben al tig keer naar zak geweest (rijdt wel altijd binnendoor) en nog nooit een duitse jut gezien.
Zolang er geen sneeuw ligt zou ik er zo zonder winterbanden heen rijden, is maar net over de grens :)

Ik ben al tig keer naar zak geweest (rijdt wel altijd binnendoor) en nog nooit een duitse jut gezien.
Zolang er geen sneeuw ligt zou ik er zo zonder winterbanden heen rijden, is maar net over de grens :)

is echt maar 5 a 10 min van de grens vandaan idd als je gewoon binnendoor rijd.

wij stonden een keer met de vw club waar ik toendertijd bij zat op een camping vlakbij de
grens.
konden de lampen op zaterdag avond in de lucht zien van ZAK.

Net de decibel 2010 dvd maar eens gekeken. Had hem al een heel tijdje liggen, maar niet aan toe gekomen. Grappige is dat ik mijn GF er een paar keer op zie terwijl ik haar toen nog niet kon :P

Ik heb nu verdomme weer dikke zin in de zomer, heerlijk die festivals :W

Wij gaan dit jaar ook waarschijnlijk, waar valt er in de buurt wat leuks te huren voor 8+ man? Geen zin om 3 uur terug te rijden :+

Wij gaan dit jaar ook waarschijnlijk, waar valt er in de buurt wat leuks te huren voor 8+ man? Geen zin om 3 uur terug te rijden :+
Decibel? Dat wordt gehouden óp een vakantiepark, tuurlijk kun je daar wat huren;) Moet je wel snel zijn, want je bent natuurlijk niet de enige.

Als je Decibel bedoeld, gewoon naar die camping gaan.

Super vet daar, sommige nemen hun draaitafels + concert speakers mee:D Dit jaar ga ik wel wat minder drinken de avond er voor, ging om half 4 naar bed en werd wakker van de muziek om 7 uur 's morgens. (En was net een dag terug uit Chersonissos 8P)

Neu camping gaat het voor mij niet worden. M'n vrienden groep gaat er net als vorig jaar wel op de camping zitten, maar ik heb echt een hekel aan camperen. Ik rijd gewoon lekker naar huis waar ik me fatsoendelijk kan douchen en slapen :P

Status
Not open for further replies.
Back