This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Dat is wel zo, maar gericht mensen zoeken wil meestal niet echt meer. Wat voor smsjes ik dan ook verstuur of krijg haha niet te geloven.

Dat is vaak wel moeilijk, heb zovaak gehad dat ik bekende aan zoeken was. Stond ik er meter vandaan ofzo, maar vinden lukte niet
Vaste plek afspreken lukt nog wel redelijk als tijd niet te nauw komt.

Op een of andere manier zie ik bekende mensen altijd al vanaf de andere kant van de zaal:+
Zaterdag ook weer... Ik kon de heletijd lopen omdat ik weer iemand zag lopen die ons kwijt was

Ookal was het daar niet zo groot. Heb een klein uurtje alleen gestaan bij Noize Suppressor, dat was het vetste van de hele avond:7 Zonder te smsen waren we daarna weer binnen 10 minuten compleet terwijl de groep over 3 area's verspreid was.

Op Hardbass is dat natuurlijk geen doen, grote kans dat je niet eens kan smsen.

Qlimax werkte vodafone niet super. Net ff kaartjes voor xxlerator raw besteld, géén zin in, maar zal wel goed komen.

Op Q-Base ga ik sowieso niet smse. Heb tot nu toe alleen op decibel vorig jaar de hele dag geen bereik gehad. Zit je in de auto op de terugweg krijg je ineens 30 smsjes ofzo 8P

Q-base kon je het wel vergeten als je in die bunkers stond. zodra je 1 stap onder het beton zette was je bereik 0,0

Ground Zero is dit jaar overdag :L:| 's Nachts buiten was juist tof!

Het had zo mooi kunnen zijn.....

12 Juni harmony of hardcore, dan GZ in de nacht, en de zondag door naar 7th Sunday.

Ik ga lekker naar harmony, was kk dik vorig jaar :W

Wij hadden ook het plan om weer naar GZ te gaan, maar dat gaat nu dus niet door
Alleen Q-Base nog snachts:'(

Ground Zero was echt vet in het donker, ook in het reuzenrad was toch met die lasers etc. Heeeel erg jammer. Ook dat er geen Nightmare outdoor meer is .

Status
Not open for further replies.