Thijs. EPC / RST # 69 7 January 2011 #742 maikel_rox said: ik kan me op bijde gewoon vermaken, daar niet van hoor Click to expand... Ik ook, maar op festivals vooral decibel en defqon krijg ik altijd dat heerlijke zomer gevoel 8)
maikel_rox said: ik kan me op bijde gewoon vermaken, daar niet van hoor Click to expand... Ik ook, maar op festivals vooral decibel en defqon krijg ik altijd dat heerlijke zomer gevoel 8)
ErwinZ GC Member 7 January 2011 #743 Ik vind beide prima. In de winter binnen, en zomers lekker buiten in 't zonnetje :#
Loek92 Well-Known Member 8 January 2011 #745 Pff gelukkig nog vrij kunnen regelen voor de 22e. Busje wordt ook nog geregeld:7 Beter Ga Ik Wel:+
pimS Dajumn! 8 January 2011 #746 Baasje! said: Same here, voor mij ook echt een mega feest, super vet en mega gezellig!:# Click to expand... Blijft idd t vetste feest waar ik tot nu toe ben geweest. [5th] Douwe said: Godver wat heb ik zin in XQ Click to expand... Check net pas de line-up *huilt* ..
Baasje! said: Same here, voor mij ook echt een mega feest, super vet en mega gezellig!:# Click to expand... Blijft idd t vetste feest waar ik tot nu toe ben geweest. [5th] Douwe said: Godver wat heb ik zin in XQ Click to expand... Check net pas de line-up *huilt* ..
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 8 January 2011 #747 snackie said: vind feestjes snachts wel leuk. t mindere is alleen dat als je thuis komt je ouders aan het ontbijt zitten Click to expand... het scheelt, die wonen een dorp verderop :#
snackie said: vind feestjes snachts wel leuk. t mindere is alleen dat als je thuis komt je ouders aan het ontbijt zitten Click to expand... het scheelt, die wonen een dorp verderop :#
[5th] Douwe Lets Hiv... 8 January 2011 #748 pimS said: Check net pas de line-up *huilt* .. Click to expand... Fock it, thuis wedstrijd dus komt goed Ga jij ook ?
pimS said: Check net pas de line-up *huilt* .. Click to expand... Fock it, thuis wedstrijd dus komt goed Ga jij ook ?
maikel_rox MKIV 8 January 2011 #749 Mensen nog naar Noize Suppressor: Sonar world tour? Is geloof volgende week in matrixxx, denk dat ik die maar eens mee pak.
Mensen nog naar Noize Suppressor: Sonar world tour? Is geloof volgende week in matrixxx, denk dat ik die maar eens mee pak.
ErwinZ GC Member 8 January 2011 #750 pimS said: Check net pas de line-up *huilt* .. Click to expand... Had imo veel erger gekund Ik heb er wel zin in!
pimS said: Check net pas de line-up *huilt* .. Click to expand... Had imo veel erger gekund Ik heb er wel zin in!
I Intercooler Guest 8 January 2011 #751 maikel_rox said: Mensen nog naar Noize Suppressor: Sonar world tour? Is geloof volgende week in matrixxx, denk dat ik die maar eens mee pak. Click to expand... Ik ben er bij, matrixx is voor mij half uurtje fietsen. Wss weer gastenlijst plaatsen 8P
maikel_rox said: Mensen nog naar Noize Suppressor: Sonar world tour? Is geloof volgende week in matrixxx, denk dat ik die maar eens mee pak. Click to expand... Ik ben er bij, matrixx is voor mij half uurtje fietsen. Wss weer gastenlijst plaatsen 8P
bartj HousePaus 8 January 2011 #752 wilde eerst ook naar noise supressor , maar het vrouwtje wilde euphoria.
maikel_rox MKIV 8 January 2011 #753 Vind NS sowieso goed, en dat sonar gedoe vind ik ook wel vet. Volgens mij zijn kaartjes ook niet bar duur
Vind NS sowieso goed, en dat sonar gedoe vind ik ook wel vet. Volgens mij zijn kaartjes ook niet bar duur
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 8 January 2011 #755 Begin van 2010 imo. Ieder setje was het zelfde en altijd Fingerz op het eind. Hij moet eens meer oude zooi van hem gaan draaien en die nieuwe offc :W
Begin van 2010 imo. Ieder setje was het zelfde en altijd Fingerz op het eind. Hij moet eens meer oude zooi van hem gaan draaien en die nieuwe offc :W
Cor_vandijk aka Der Plant! 8 January 2011 #756 Volgende week met een dikke terreur groep naar outland ipv matrixx, word goed vet!
Laine Leren Lenie 8 January 2011 #757 Ey dan zie ik jou! kaartjessss besteld gisteravond. Zoveel zin in.
ErwinZ GC Member 8 January 2011 #758 Oooeehh :love::+ Ik heb gvd zin in een feestje! Moet nog 2 weken wachten :| En Laine, 23 april is er weer een mooi feestje in de Maassilo in Rotterdam. Dan ben ik er wss ook :~8):7:+
Oooeehh :love::+ Ik heb gvd zin in een feestje! Moet nog 2 weken wachten :| En Laine, 23 april is er weer een mooi feestje in de Maassilo in Rotterdam. Dan ben ik er wss ook :~8):7:+
E evolution18 Maykel a.k.a Muis 8 January 2011 #759 mischien dat ik ook maar een kijkje ga nemen bij noize suppressor heb er opzich wel zin an!