Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Overdag vind ik maar kud. Ben dit jaar naar Defqon en Decibel geweest, maar feesten in het licht is gewoon niet mijn ding denk ik.
Ground Zero en Q-Base waren daarintegen wel erg vet! Alleen jammer dat de zon bij Ground Zero ook weer om half 5 opkomt:P
Indoors zijn gewoon het beste:o

Festivals, heeerlijk!
Alleen is het jammer dat veel festivals om 11 uur al afgelopen zijn, dan is het net donker als het hoog zomer is.

Overdag vind ik maar kud. Ben dit jaar naar Defqon en Decibel geweest, maar feesten in het licht is gewoon niet mijn ding denk ik.
Ground Zero en Q-Base waren daarintegen wel erg vet! Alleen jammer dat de zon bij Ground Zero ook weer om half 5 opkomt:P
Indoors zijn gewoon het beste:o

Ik vind het snachts ook net wat meer hebben! En dan net dat laatste uurtje weer licht :+

dat dacht ik van mensen op q-base ook :P
liep daar ook heerlijk met me vage kop rond , komt er ineens een gast waar ik schijnbaar zelfs mee op de foto sta bij mij de winkel binnen.

Hij begon spontaan te lachen . dus vroeg wat er was, legde hij het ff uit :P

Ook gaan slapen als de vogeltjes beginnen te fluiten, mensen naar het werk gaan en het daglicht net doorbreekt is zoooo klote!

Ik vond dat zo raar na qountdown. Waren we aan het afteren is het gewoon zaterdag. Waren nog van plan om s'avonds ook nog ergens te gaan knallen. Alleen niemand kon meer rijden:P.

En de buurman het gras aan het maaien is enz etc, heerlijk:+
Op Q-Base kwam er ook een vent zo hard langs geschaatst dat was echt niet normaal, even mee gesproken. komt hij op Masters in België wéér zo langs:W

Ik vind het snachts ook net wat meer hebben! En dan net dat laatste uurtje weer licht :+

's nachts vind ik juist kut :P Geef mij maar festivals, mogen dan wel iets langer duren. Met een festival heb je nog wat aan de zondag, na een indoor feest ben je de hele zondag super brak :X

Status
Not open for further replies.
Back