Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
In Qontrol ditdat.

Zoo jammer dat Q die geskipt heeft met als smoes de crisis en btw verhoging, maar vervolgens wel aan komen met plannen voor nieuwe concepten :L

Q heeft al gezegd dat er een hardcore feest in de HMH komt dit jaar:)

Citaatje erbij:
Omdat een einde ook altijd weer een nieuw begin betekent, kijkt Q-dance graag vooruit. In het komende jaar lanceert Q-dance een aantal nieuwe evenementen, waaronder een hardcore evenement in de Heineken Music Hall. Eind 2011 opent de Ziggo Dome in Amsterdam haar poorten, alwaar Q-dance de dance programmering aftrapt met een nieuw event.

idd cd was zelfs op qlimax al te koop , toen ik hem ff wilde halen toen we weggingen was die uitverkocht:Z

Zin in euphoria verdomme :P

Ik zou liever naar hardbass gaan dan naar defqon. Anthem is sowieso veel dikker (ja dat weet ik nu al. Het defqon anthem is vrijwel altijd ruk) en er komen veel meer liefhebbers op af dus het gaat allemaal veel beter los. Defqon heb je gewoon van die mensen die eigenlijk niet van de muziek houden maar er gewoon heen gaan zodat ze tegen iedereen kunnen zeggen: ''Ben op defqon geweest, vet man!''

Volgens mij ben jij nog nooit op beide feesten geweest |( Defqon is zeker commercieel maar als je naar de Black gaat valt het opzicht nog wel mee. Hardbass was het eerste feest waar ik me echt geergerd heb aan het dagjes volk :X

In Qontrol ditdat.

Zoo jammer dat Q die geskipt heeft met als smoes de crisis en btw verhoging, maar vervolgens wel aan komen met plannen voor nieuwe concepten :L

Hmm volgens mij heb ik iets gemist :( In-Qontrol vond ik vorig jaar toch wel het dikste indoor feest :? Ben benieuwd wat er terug voor gaat komen. Als Q-Dance zo doorgaat, wordt het echt een schijtzooi :P

Hmm volgens mij heb ik iets gemist :( In-Qontrol vond ik vorig jaar toch wel het dikste indoor feest :? Ben benieuwd wat er terug voor gaat komen. Als Q-Dance zo doorgaat, wordt het echt een schijtzooi :P

IQ was cker dik ja :)

Schijnt dat er een hardcore feest voor in plaats komt in hmh en zodra ziggodome klaar is komt daar ook een nieuw concept in.

De cd is al uit? alleen de dvd nog niet..

En je kan natuurlijk ook de livesets downloaden op q-dance.nl

Een heleboel lekkere nummertjes die werden gedraaid zijn gewoon niet te vinden?

De liveset heb ik al, alleen dan hoor je van q-dance radio die gast er af en toe door heen praten.

Wat valt er dan onder dagjes volk?

Hardbass word mijn eerste (maar zeker niet de laatste:+) grote feestje, ben ik nu een dagjes volk?

Mensen die normaal nooit naar feesten gaan, en dus op het feest zelf helemaal niks doen en andere mensen die wél los gaan stom staan aan te kijken. Meestal gaan die mensen ook heel snel moeilijk doen als je per ongeluk een keertje tegenaan stoot. En dan vervolgens zeggen dat ze naar Qlimax bijvoorbeeld zijn geweest en vet hard zijn los gegaan 8P

Op Loudness stonden er ook wat van die lui. Petje op, hele nacht op dezelfde plek stil staan en anderen belachelijk maken.

Blijf dan gewoon thuis, waren genoeg liefhebbers die in hun plaats hadden willen gaan :L

Dat was btw mijn mooiste feest tot nu toe :#:W

Status
Not open for further replies.
Back