Komt weer een HC feest ala Promo voor terug volgens mij, misschien in die nieuwe HMH-like locatie.
Omdat een einde ook altijd weer een nieuw begin betekent, kijkt Q-dance graag vooruit. In het komende jaar lanceert Q-dance een aantal nieuwe evenementen, waaronder een hardcore evenement in de Heineken Music Hall. Eind 2011 opent de Ziggo Dome in Amsterdam haar poorten, alwaar Q-dance de dance programmering aftrapt met een nieuw event.
Ik zou liever naar hardbass gaan dan naar defqon. Anthem is sowieso veel dikker (ja dat weet ik nu al. Het defqon anthem is vrijwel altijd ruk) en er komen veel meer liefhebbers op af dus het gaat allemaal veel beter los. Defqon heb je gewoon van die mensen die eigenlijk niet van de muziek houden maar er gewoon heen gaan zodat ze tegen iedereen kunnen zeggen: ''Ben op defqon geweest, vet man!''
In Qontrol ditdat.
Zoo jammer dat Q die geskipt heeft met als smoes de crisis en btw verhoging, maar vervolgens wel aan komen met plannen voor nieuwe concepten :L
Hardbass was het eerste feest waar ik me echt geergerd heb aan het dagjes volk :X
Hmm volgens mij heb ik iets gemistIn-Qontrol vond ik vorig jaar toch wel het dikste indoor feest :? Ben benieuwd wat er terug voor gaat komen. Als Q-Dance zo doorgaat, wordt het echt een schijtzooi
De cd is al uit? alleen de dvd nog niet..
En je kan natuurlijk ook de livesets downloaden op q-dance.nl
Wat valt er dan onder dagjes volk?
Hardbass word mijn eerste (maar zeker niet de laatste:+) grote feestje, ben ik nu een dagjes volk?
Een heleboel lekkere nummertjes die werden gedraaid zijn gewoon niet te vinden?
De liveset heb ik al, alleen dan hoor je van q-dance radio die gast er af en toe door heen praten.
XQ Holland was voor mij wel het vetste indoor feest ooit, krijg gewoon kippenvel als ik er aan denk