This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Nope, word me iets te gek. Alleen nog Thunderdome en Fucking Basterds de 31e.

Momenteel nog steeds veel last van mijn rechtervoet na zaterdag. Als ik er op sta lijkt het wel of die ontploft, maar wel enkel met schoen aan. Zeer irritant.

Kaartje voor Awake 29jan klokgebouw! wie komt ook?
Heb getwijfeld. Maar vind het klokgebouw plus het publiek gewoon zwaar klote.
Op zich is de line-up wel prima, zou wel alleen in area 3 komen en misschien even naar area 1 voor Speedy J.

Heb wel me kaartje voor Awakefest en Solar in de pocket. Vandeweek maar eens even met de groep vervoer regelen voor Timewarp Germany en dan daar ook kaartje voor halen.

Haalt een maat van mij net nog een kaartje voor Thunderdome, zijn de kaarten ineens €3 goedkoper dan 2 weken geleden?;(
Snap er niks van8P

als het goed is ga ik daar ook heen uurtje met de trein schijnbaar dus zie wel of ik ga

zaterda eerst revelations maar eens overleven

ja voor ons nog geen half uurtje in de auto zo'n beetje
ben er 2 jaar geleden geweest, uiterst vermaakt toen! zo zat als t maar kan toen :+

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1waAMcAv-RA"]YouTube - X-Qlusive - D-Block & S-te-Fan Line-up[/ame]

Toch nog best een leuke line-up, had erger gekunt

Goed zin in vanavond frequency!!!

Tenminste geen mainstream meuk. In ieder geval goed los gaan op tieum, chrono & the demon dwarf, negative A, En netanyahu

Line up ziet en goed uit *D

Hopelijk dat ik paar maten die dan perse hun feest willen geven voor hun 20ste verjaardag dan mooi ff kan overhalen weekje eerder te doen :#

Dan ben ik hierbij zeker aanwezig

Status
Not open for further replies.