Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Leute,

Zaterdag begint de kaartverkoop voor Hardbass, mijn vraag is, wie is er afgelopen jaar (of daarvoor oid) geweest?

Hoe zit t met de kaartverkoop, verwacht dat t niet zo'n storm zal lopen zoals Defqon (3 kwartier foetsie), Maar wordt t aangeraden om meteen zaterdag kaarten te halen?

Hoeveel kaarten kun je max p/p kopen?

Eerste échte feestje en willen met 12 man :+

2009 was echt slecht.
2010 was super!

Denk dat 2011 wel uitverkocht zal raken, maar niet zo snel als defqon/qlimax. Ik koop voor zekerheid zaterdag me kaartjes alvast. Volgens mij kun je max 9 kaarten per persoon kopen.

Hardbass 2008 was vet, in de Silverdome :#

2009 was kut, en afgelopen keer was wel dik!

Ik ga ook zaterdag meteen kaarten bestellen :)

hardbass ga ik sowieso niet heen, al is het bijna om de hoek......

veel mensen hier gaan er alleen maar heen omdat er veel bekende gaan.... goede reden :+

Beste reden om te gaan, gegarandeerd gezellig dan!

nou nee...... mensen die niet zo van de hardstyle zijn (zoals ik) en dan toch gaan.
gezelligheid hoort er zeer zeker bij! maar ga geen 40/50 euro uitgeven als ik niks om die muziek geef.

daarbij komt ook dat ik de laatste tijd meer van de kleine feestjes ben.

Leute,

Zaterdag begint de kaartverkoop voor Hardbass, mijn vraag is, wie is er afgelopen jaar (of daarvoor oid) geweest?

Hoe zit t met de kaartverkoop, verwacht dat t niet zo'n storm zal lopen zoals Defqon (3 kwartier foetsie), Maar wordt t aangeraden om meteen zaterdag kaarten te halen?

Hoeveel kaarten kun je max p/p kopen?

Eerste échte feestje en willen met 12 man :+

Kaartverkoop was goed te doen dit jaar. Is niet zoals defqon oid iig :) Vond dit jaar Hardbass welk leuk voor een keer mee te maken, zal er alleen niet te snel weer heengaan. Er was gewoon geen sfeer zoals op Hardcore feesten, door het vele dagjes volk.

Oja Beter Kom je Niet heeft wel echt een dikke line-up :W Misschien dat we die meepakken. Wil volgend jaar eens wat andere feesten doen ipv afgelopen jaren 8)

19-11-2010 9:54:18 (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! Mark beter ga je niet naar schijtclimax:P

19-11-2010 9:57:09 Mark (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! qlimax is fucking bruuuuut
19-11-2010 9:57:15 (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! Mark Wijf;p
19-11-2010 9:57:20 (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! Mark attention whore
19-11-2010 9:57:55 Mark (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! kan ik al mn fliendjes vertellen dat ik daar was, snapdatdan
19-11-2010 9:58:02 Mark (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! anders ben ik niet cool

19-11-2010 9:58:05 (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! Mark Ow god ja dat is waar

19-11-2010 9:58:13 (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! Mark Nee jongen ik geef je groot gelijk
19-11-2010 9:58:20 (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! Mark begrijp je volledig
19-11-2010 9:58:32 Mark (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! gelukkig maar

19-11-2010 9:58:35 (#)Sjors(ip) Next Up -->?<-- Switch Blades, Brass Knuckles, Nickel Plated Belt Buckles, When We Walk In You Fucked Up! Mark ;p

K ga niet naar Paul Elstak , vind de line up echt niet mijn ding. Tis dat ik die gasten van E/A ken maar nah , ben ''meer'' van de hardstyle.

Hardbass oid lijkt me echt geweldig , alleen dan zou k samen met een vriendin van me moeten want me vriend haaat hardstyle en kunnen we niet naar huis en al die onzin :+

My thoughts exactly

Jij hebt anders ook altijd wel leuke teksten in je msn naam :+

Crap, vriend van me waarmee ik naar Dangerouzmind zou gaan voelt zich niet zo goed :( Naja, dan maar alleen denks :P Komen genoeg bekenden :#

X-Qlusive D&S hahaahaa, als dat niet de slechtste XQ gaat worden weet ik het ook niet meer..

Omdat? Ik heb 't ook niet meer zo op DBSTF, maar vorig jaar op Thrillogy hebben ze er een mooi feest van gemaakt! :)

Status
Not open for further replies.
Back