[5th] Douwe
Lets Hiv...
Voor degenen die naar qountdown gaan:
Hoe doen jullie dat met de dresscode? ik voel dr weinig voor om in smoking te gaan:+
Vorig jaar geweest, maakt gen drol uit
Voor degenen die naar qountdown gaan:
Hoe doen jullie dat met de dresscode? ik voel dr weinig voor om in smoking te gaan:+
Vorig jaar geweest, maakt gen drol uit
Als het ongeveer hetzelfde is als Drokz ft Steen, dan is het wel een keertje leuk denk ik.Promo ft. The Opposites op Thunderdome
Begin rond 1 werd er echt lekker gedraaid, daarna ging het eigenlijk beetje bergafwaarts, werd vanalles doormekaar gedraaid en zat geen opbouw in. Ook vond ik geluidsinstallatie beetje tegenvallen in zaal 1, terwijl dat bij x-factor toch altijd prima in orde is. Ben uur voor tijd weg gegaan, maar heb me wel vermaakt
Dat album is idd 3x niks. Met allerlei rappertjes.
Denk dat je zoiets mag verwachten:
YouTube - Promo & Willy (The Opposites) - Pille in je bek
Als ik ook maar 1 hiphop nummer op thunderdome hoor. Zie je mij nooit meer terug daar. Hoe bedoel je een genre verpesten.
Ze moeten eens ophouden met denken dat zoiets leuk kan zijn. Als ik hiphop wil horen ga ik wel naar zo feest. Het gaat van kwaad naar erger. Volgend jaar staat er in de line-up gregor salto of iets van die meuk.
Hou het op een hardcore feest gewoon hardcore. Daar komen mensen voor en niet zo!
Ik ben er echt nijdig om zoiets te lezen. We zullen het wel eerst moeten afwachten. Maar ga er maar vanuit dat het gewoon hiphop wordt!
Als ik ook maar 1 hiphop nummer op thunderdome hoor. Zie je mij nooit meer terug daar. Hoe bedoel je een genre verpesten.
Ze moeten eens ophouden met denken dat zoiets leuk kan zijn. Als ik hiphop wil horen ga ik wel naar zo feest. Het gaat van kwaad naar erger. Volgend jaar staat er in de line-up gregor salto of iets van die meuk.
Hou het op een hardcore feest gewoon hardcore. Daar komen mensen voor en niet zo!
Ik ben er echt nijdig om zoiets te lezen. We zullen het wel eerst moeten afwachten. Maar ga er maar vanuit dat het gewoon hiphop wordt!
Niet vergeten dat Promo ook het album Stijlloos gemaakt heeft. Als die zulke muziek gaat draaien mag die ook wel oprotten.
Dat album is idd 3x niks. Met allerlei rappertjes.
Ik kan dit nou niet echt hardcore meer noemen. Drokz en steen is gewoon tering vet imo.
hiphop/r&b vocals met rappe beat eronder is erg dik, maar wat promo doet is gewoon poep
Ik vind het iig wel vet zoiets! Keer wat anders!
Vindt jij dat?
Die tamme rotzooi mag gewoon geen hardcore genoemd worden, klaar. Hardcore is het pas boven de 180 bpm (industrial daar gelaten).
En dat Promo veel betekend heeft voor de scene weet menigeen ook wel denk ik, denk alleen al aan TTM die hij opgericht heeft. En dat er veel samples uit hiphop/rap/films en andere nummers komen weet ook iedereen wel denk ik. Dat hij een nieuwe weg in wil gaan prima, maar kom geen feesten als Thunderdome ermee verpesten want weet nu al dat iedereen het niks vind, iedereen stil staat, en iedereen wil zo snel mogelijk door naar de volgende...waarom? Omdat ze los willen gaan op hardcore en niet willen luisteren naar iemand die wat nieuws wil proberen met tamme rommel.
vindt ik het persoonlijk ook geen hardcore meer..
Als je van HC houd vind je dit wel dik:
En vind je dit te veel op hiphop lijken, iets wat je niet mooi vind:
Ik kan bepaalde nummers wel leuk/grappig vinden maar of ik het goed vindt..?!
Puur omdat er geen beukende lijn in zit. Iets wat de grondstof is voor HC.
Dat promo zijn plaats verdient heeft weet ook iedereen wel, maar dit heeft imo niets met
hardcore te maken. En hoort imo niet op een HC feest thuis.
Misschien knallen ze wel iets flink rauws neer met Thunderdome?
ja vond het echt zwaar vervelend dat als er lekker doorgedraait werd en de volgende dj begon, dat het dan ineens zooooo traag ging. dat is echt niet mijn ding.
wel vermaakt in ieder geval
zag wel iemand met een ster op z'n shirt, dus dacht dat jij dat was.
zeg ik zo: "ben jij van 1 of ander forum? want ik zoek iemand met een ster op zn shirt..."
begon die te lachen: "nee"
en ff drinken bestellen, das ook leuk. dat bord lezen waar alles op staat en dat het niet helemaal stil stond door de 2c-c :+
Net zoals Drokz & steen, maar de platen wat nu uitgebracht is vindt ik gewoon geen hardcore en mag van mij in een ander hokje gestopt worden.. :'(
Het wordt steeds gekker idd, Fusion van tevoren werd er ook al hardtrance gedraaid.. |(
Gewoon lekker stampen op beukende hardcore, hoe rauwer, hoe beter... :#