Grote Hardcore/Hardstyle/Hardhouse/Techno etc feesten topic #11

Status
Not open for further replies.
Promo ft. The Opposites op Thunderdome
Als het ongeveer hetzelfde is als Drokz ft Steen, dan is het wel een keertje leuk denk ik.
Maar ik ben benieuwd of dit iets wordt:X

Ben ook benieuwd hoe het nou met de zaal/zalen zit. Hoop toch wel op minimaal 2 zalen eigenlijk.

Dat album is idd 3x niks. Met allerlei rappertjes.

Denk dat je zoiets mag verwachten:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ik1ge34eWA4"]YouTube - Promo & Willy (The Opposites) - Pille in je bek[/ame]

Als ik ook maar 1 hiphop nummer op thunderdome hoor. Zie je mij nooit meer terug daar. Hoe bedoel je een genre verpesten.

Ze moeten eens ophouden met denken dat zoiets leuk kan zijn. Als ik hiphop wil horen ga ik wel naar zo feest. Het gaat van kwaad naar erger. Volgend jaar staat er in de line-up gregor salto of iets van die meuk.

Hou het op een hardcore feest gewoon hardcore. Daar komen mensen voor en niet zo!
Ik ben er echt nijdig om zoiets te lezen. We zullen het wel eerst moeten afwachten. Maar ga er maar vanuit dat het gewoon hiphop wordt!

Begin rond 1 werd er echt lekker gedraaid, daarna ging het eigenlijk beetje bergafwaarts, werd vanalles doormekaar gedraaid en zat geen opbouw in. Ook vond ik geluidsinstallatie beetje tegenvallen in zaal 1, terwijl dat bij x-factor toch altijd prima in orde is. Ben uur voor tijd weg gegaan, maar heb me wel vermaakt;)

ja vond het echt zwaar vervelend dat als er lekker doorgedraait werd en de volgende dj begon, dat het dan ineens zooooo traag ging. dat is echt niet mijn ding.

wel vermaakt in ieder geval :)
zag wel iemand met een ster op z'n shirt, dus dacht dat jij dat was.
zeg ik zo: "ben jij van 1 of ander forum? want ik zoek iemand met een ster op zn shirt..."
begon die te lachen: "nee" :P

en ff drinken bestellen, das ook leuk. dat bord lezen waar alles op staat en dat het niet helemaal stil stond door de 2c-c :+

Neophyte live - Staat dan meestal op het podium te schreeuwen
EA live - Idem als Neophyte
MoC - Staan ze alle 2 te schreeuwen + veel gitaar rommel
Ophidian live - Doet die veel op keyboard like Butterfly vip
Noize Suppressor - Doet dan vooral veel op zijn drumpad

100% live is het bijna nooit.

Dangerouz mind was wel gezellig, hs niet zo maar veel bekenden dat maakte het gezellig.. Laatste uurtje tha playah was natuurlijk wel vet!
Erwin ook nog wel een paar keer voorbij zien stuiteren :P..

Als ik ook maar 1 hiphop nummer op thunderdome hoor. Zie je mij nooit meer terug daar. Hoe bedoel je een genre verpesten.

Ze moeten eens ophouden met denken dat zoiets leuk kan zijn. Als ik hiphop wil horen ga ik wel naar zo feest. Het gaat van kwaad naar erger. Volgend jaar staat er in de line-up gregor salto of iets van die meuk.

Hou het op een hardcore feest gewoon hardcore. Daar komen mensen voor en niet zo!
Ik ben er echt nijdig om zoiets te lezen. We zullen het wel eerst moeten afwachten. Maar ga er maar vanuit dat het gewoon hiphop wordt!

amen

Wou hier eigenlijk even op reageren..

Ik vindt sommige reacties een beetje misplaatst !

Sommige mensen doen alsof het heel iets nieuws is dat er hip-hop in hardcore/hardstyle wordt gebruikt..

Ik kan genoeg hardcore/hardstyle nummers naar voren halen waar hip-hop (samples) in verwerkt zijn, waar je ook nooit mensen heb over horen klagen !?

(Notorious BIG, Cypress Hill, KRS One, Eminem, MOP, enz)

Niet vergeten dat Promo ook het album Stijlloos gemaakt heeft. Als die zulke muziek gaat draaien mag die ook wel oprotten.

Dat album is idd 3x niks. Met allerlei rappertjes.

Ik kan dit nou niet echt hardcore meer noemen. Drokz en steen is gewoon tering vet imo.
hiphop/r&b vocals met rappe beat eronder is erg dik, maar wat promo doet is gewoon poep

Ik vind het iig wel vet zoiets! Keer wat anders!

En over Promo gesproken, die gaat ook een langere tijd mee...

En heeft denk ik wel, ook aardig wat betekend voor de hardcore scene !

Daarover klagen hoeft denk ik niet..¿

Dus is het begrijpelijk als DJ/producer zijnde het leuk is om eens iets nieuws te proberen of grens te verlegen.

Als er zulke artiesten zoals The Opposites zijn die je werk waarderen en ook het lef hebben en de uitdaging durven aan te gaan !

Doordat het Nederlandstalig is wordt het denk ik gewoon al minder gewaardeerd

En hier een eigen draai/ stijl aan gegeven is vindt ik het persoonlijk ook geen hardcore meer..

Ik kan bepaalde nummers wel leuk/grappig vinden maar of ik het goed vindt..?!

Misschien knallen ze wel iets flink rauws neer met Thunderdome?

Dus laten we maar kijken wat het zich meebrengt.. ;)

Last edited:
Die tamme rotzooi mag gewoon geen hardcore genoemd worden, klaar. Hardcore is het pas boven de 180 bpm (industrial daar gelaten).

En dat Promo veel betekend heeft voor de scene weet menigeen ook wel denk ik, denk alleen al aan TTM die hij opgericht heeft. En dat er veel samples uit hiphop/rap/films en andere nummers komen weet ook iedereen wel denk ik. Dat hij een nieuwe weg in wil gaan prima, maar kom geen feesten als Thunderdome ermee verpesten want weet nu al dat iedereen het niks vind, iedereen stil staat, en iedereen wil zo snel mogelijk door naar de volgende...waarom? Omdat ze los willen gaan op hardcore en niet willen luisteren naar iemand die wat nieuws wil proberen met tamme rommel.

Als je van HC houd vind je dit wel dik:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=49lTICAefrU"]YouTube - Drokz ft. Steen - Terror (Pole Position DVD)[/ame]
En vind je dit te veel op hiphop lijken, iets wat je niet mooi vind:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_vjuaBuooJQ"]YouTube - Promo ft. The Opposites - Geen Klasse (Stijlloos Remix)[/ame]

Puur omdat er geen beukende lijn in zit. Iets wat de grondstof is voor HC.
Dat promo zijn plaats verdient heeft weet ook iedereen wel, maar dit heeft imo niets met
hardcore te maken. En hoort imo niet op een HC feest thuis.

Vindt jij dat?

Die tamme rotzooi mag gewoon geen hardcore genoemd worden, klaar. Hardcore is het pas boven de 180 bpm (industrial daar gelaten).

En dat Promo veel betekend heeft voor de scene weet menigeen ook wel denk ik, denk alleen al aan TTM die hij opgericht heeft. En dat er veel samples uit hiphop/rap/films en andere nummers komen weet ook iedereen wel denk ik. Dat hij een nieuwe weg in wil gaan prima, maar kom geen feesten als Thunderdome ermee verpesten want weet nu al dat iedereen het niks vind, iedereen stil staat, en iedereen wil zo snel mogelijk door naar de volgende...waarom? Omdat ze los willen gaan op hardcore en niet willen luisteren naar iemand die wat nieuws wil proberen met tamme rommel.

vindt ik het persoonlijk ook geen hardcore meer..

Als je van HC houd vind je dit wel dik:

En vind je dit te veel op hiphop lijken, iets wat je niet mooi vind:

Ik kan bepaalde nummers wel leuk/grappig vinden maar of ik het goed vindt..?!

Puur omdat er geen beukende lijn in zit. Iets wat de grondstof is voor HC.
Dat promo zijn plaats verdient heeft weet ook iedereen wel, maar dit heeft imo niets met
hardcore te maken. En hoort imo niet op een HC feest thuis.

Misschien knallen ze wel iets flink rauws neer met Thunderdome?

Net zoals Drokz & steen, maar de platen wat nu uitgebracht is vindt ik gewoon geen hardcore en mag van mij in een ander hokje gestopt worden.. :'(

Het wordt steeds gekker idd, Fusion van tevoren werd er ook al hardtrance gedraaid.. |(

Gewoon lekker stampen op beukende hardcore, hoe rauwer, hoe beter... :#

Hebben jullie wel eens die coffeecore mixtape van drokz gehoord? Die kan ik ook nog wel hebben. Dat nieuwe album van promo is net dubstep.
Om dat op thunderdome te proberen is echt geen ramp, volgende keer zal die er echt niet meer staan als de halve zaal leeg loopt.

ja vond het echt zwaar vervelend dat als er lekker doorgedraait werd en de volgende dj begon, dat het dan ineens zooooo traag ging. dat is echt niet mijn ding.

wel vermaakt in ieder geval :)
zag wel iemand met een ster op z'n shirt, dus dacht dat jij dat was.
zeg ik zo: "ben jij van 1 of ander forum? want ik zoek iemand met een ster op zn shirt..."
begon die te lachen: "nee" :P

en ff drinken bestellen, das ook leuk. dat bord lezen waar alles op staat en dat het niet helemaal stil stond door de 2c-c :+

Haha nou denk dat het nog wel ff duurt voordat ik 2c variant op feestje probeer. Denk dat ik helemaal gek word als alles gaat lopen bewegen:D, moet het nog steeds proberen maar heb nog niet echt avondje vrij voor gehad.

Volgende feestje word xxlerator sinterklaas editie. Maatje van me had kaartjes gewonnen door gedicht in te sturen :winner:

Net zoals Drokz & steen, maar de platen wat nu uitgebracht is vindt ik gewoon geen hardcore en mag van mij in een ander hokje gestopt worden.. :'(

Het wordt steeds gekker idd, Fusion van tevoren werd er ook al hardtrance gedraaid.. |(

Gewoon lekker stampen op beukende hardcore, hoe rauwer, hoe beter... :#

Why de fuck moet je steeds met dik gedrukte letters posten?

Status
Not open for further replies.
Back